اخبار

در مقایسه با مهر ماه سال گذشته صورت گرفت؛

افزایش ۱۰ درصدی تولید برق در نیروگاه رامین اهواز

افزایش ۱۰ درصدی تولید برق در نیروگاه رامین اهواز
مدیرعامل نیروگاه رامین اهواز از افزایش بیش از ۱۰ درصدی تولید برق در این نیروگاه در مهرماه سال جاری در مقایسه با مدت مشابه پارسال خبر داد.

 

 

 

 

 

 

 

 

به گزارش روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز ، خلیل محمدی مدیرعامل نیروگاه رامین گفت: این نیروگاه در اولین ماه پاییزی با تولید بیش از ۸۸۰ هزار مگاوات ساعت، میزان تولید برق ۷ ماهه در سال ۱۴۰۰ را به مرز ۶ میلیون مگاوات ساعت رساند.

او افزود: این مهم با تلاش و همت وصف ناپذیر متخصصین سختکوش نیروگاه رامین و با وجود تداوم گرمای طاقت فرسای جنوب صورت گرفته و توانستیم اولین فصل پاییز را با افزایش ۱۰.۳۶ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل سپری نماییم.

محمدی اظهار داشت: با تولید ۸۸۸ هزار و ۴۱۲ مگاوات ساعت برق در مهر ماه امسال میزان تولید ۷ ماهه نیروگاه رامین طی امسال به ۵ میلیون و ۹۵۶ هزار و ۵۳۹ مگاوات ساعت رسیده است، همچنین متوسط تولید لحظه‌ای در مهر ماه امسال ۲۳۹ مگاوات ثبت شده، ضمن اینکه ساعت کارکرد واحد‌های تولیدی در این ماه ۳ هزار و ۷۱۹ ساعت بوده است.

نیروگاه رامین اهواز با ۶ واحد تولیدی بزرگ‌ترین نیروگاه بخاری کشور است و نقش مهمی در تأمین آسایش مردم و پشتیبانی از برق شبکه کشور ایفا می‌کند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

۴ آبان ۱۴۰۰ ۱۰:۰۹
روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز |
تعداد بازدید : ۹۲۷