اخبار

714 قطعه در 5 ماه ساخته و بازسازی شد

ساخت و بازسازی 145 قطعه تخصصی در نیروگاه رامین اهواز

ساخت و بازسازی 145 قطعه تخصصی در نیروگاه رامین اهواز
با ساخت و بازسازی این تعداد قطعه در مردادماه، مجموع قطعات ساخت و بازسازی شده این نیروگاه در ۵ ماهه نخست سال به ۷۱۴ قطعه رسید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

به گزارش روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز، مدیرعامل نیروگاه رامین اهواز با اعلام این خبر گفت: صنعت برق کشور طی سالهای اخیر دچار چالشهای مختلفی در عرصه تامین قطعات مورد نیاز خود بویژه در بخش نیروگاهی شده و خداوند را شاکریم که با تکیه بر دانش و تجربه ارزشمند کارکنان نیروگاه رامین توانستیم بخش زیادی از این قطعات را مورد ساخت و بازسازی قرار دهیم.

وی با اشاره به گرمای طاقت فرسای تابستان و پیک سنگین برق در سال جاری، نقش این قطعات در تعمیرات بموقع و بهره برداری از واحدهای نیروگاهی را مهم و حیاتی دانست. 

محمدی مجموع تعداد قطعات مورد ساخت و بازسازی مردادماه سال جاری در نیروگاه رامین را 145 قطعه با تنوع 87 قطعه ذکر نمود و افزود : با تکیه بر تجربه و توانمندی کارکنان متخصص کارگاه ساخت این نیروگاه در مردادماه در بخش ساخت تعداد 78 قطعه و در بخش بازسازی تعداد 67 قطعه مورد ساخت و بازسازی قرار گرفته اند.   

گفتنی است نیروگاه رامین اهواز با ۶ واحد تولیدی و با مجموع ظرفیت یک هزار و ۸۵۰ مگاوات ساعت بزرگترین نیروگاه بخاری کشور است و ضمن تولید پایدار انرژی حیاتی برق و پشتیبانی از شبکه سراسری، بخشی از قطعات مورد نیاز خود را با تکیه بر دانش، تجربه و تخصص کارکنان خود طراحی و مورد ساخت و بازسازی قرار می‌دهد.

۶ شهریور ۱۴۰۰ ۱۰:۲۹
روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز |
تعداد بازدید : ۷۶۲