اخبار

نیروگاه رامین اهواز همچنان با حداکثر توان ، برق تولید میکند

افزایش 6 درصدی تولید برق در نیروگاه رامین اهواز

افزایش 6 درصدی تولید برق در نیروگاه رامین اهواز
مدیر عامل نیروگاه رامین اهواز گفت: از ابتدای سال ۱۴۰۰ تا پایان مرداد ماه، ۴ میلیون و ۶۲ هزار و ۸۰۱ مگاوات ساعت برق در این نیروگاه تولید شده است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

به گزارش روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز، خلیل محمدی مدیر عامل این نیروگاه با اعلام این خبرگفت: کارکنان این مجموعه بزرگ تولید برق با وجود تمام مشکلات موجود توانستند در 5 ماهه نخست سال جاری با در مدار نگه داشتن واحدها ، برقی پایدار را در این گرمای بی سابقه برای هموطنان عزیز تولید نموده و آسایش را برای مردم سرزمین خود ایجاد نمایند. 

خلیل محمدی در ادامه میزان تولید برق این نیروگاه در مردادماه سال جاری را 947 هزار و 467 مگاوات ساعت ذکر کرد و همچنین مقدار تولید 5 ماهه نخست این نیروگاه در سال جاری را 4 میلیون و 62 هزار و 801 مگاوات ساعت اعلام نمود که این میزان تولید ، افزایش 6.38 درصدی را نسبت به مدت مشابه سال 1399 داشته است.

وی همچنین متوسط تولید لحظه‌ای در پنج ماهه نخست امسال را 234 مگاوات با روند افزایشی 6 مگاوات نسبت به مدت مشابه سال قبل ذکر نمود ، ضمن اینکه ساعت کارکرد واحد‌های تولیدی در پنج ماهه سال جاری 17 هزار و 397 ساعت با روند افزایشی 3.95 درصد بوده است.

     شایان ذکر است نیروگاه رامین اهواز با ۶ واحد تولیدی بزرگ‌ترین نیروگاه بخاری کشور است و نقش مهمی در تأمین آسایش مردم و پشتیبانی از برق شبکه کشور ایفا می‌کند.

۳ شهریور ۱۴۰۰ ۱۰:۱۲
روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز |
تعداد بازدید : ۸۶۲