اخبار

نیروگاه رامین اهواز، در خط مقدم تولید برق خوزستان

افزایش 7 درصدی تولید برق نیروگاه رامین اهواز

افزایش 7 درصدی تولید برق نیروگاه رامین اهواز
این نیروگاه با ۶ واحد تولیدی خود نقش مهمی در تولید پایدار انرژی برق شبکه برق خوزستان بویژه در گرمای طاقت فرسای تابستان ایفا می کند.

 

 

 

 

 

 

 

 

به گزارش روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز، خلیل محمدی مدیر عامل نیروگاه رامین اهواز با اعلام این خبرگفت: حاصل تلاش و سختکوشی کارکنان متخصص نیروگاه رامین در 4 ماهه نخست سال جاری در گرمای زودرس استان خوزستان ، در مدار ماندن تمام واحدها و تولید برقی پایدار برای هموطنان عزیز را در پی داشته است تا شاهد آسایش در خانه های آنها باشیم.

 خلیل محمدی میزان تولید برق این نیروگاه در تیرماه سال جاری را 903 هزار و 370 مگاوات ساعت ذکر کرد و نیز میزان تولید 4 ماهه نخست این نیروگاه در سال جاری را 3 میلیون و 115 هزار و 334 مگاوات ساعت اعلام نمود که این میزان تولید ، افزایش 7.68 درصدی را نسبت به مدت مشابه سال 1399 داشته است.

 وی همچنین متوسط تولید لحظه‌ای در چهارماهه نخست امسال را 236 مگاوات با روند افزایشی 6 مگاوات نسبت به مدت مشابه سال قبل ذکر نمود ، ضمن اینکه ساعت کارکرد واحد‌های تولیدی در چهارماهه سال جاری 13 هزار و 217 ساعت با روند افزایشی 5 درصد بوده است.

شایان ذکر است نیروگاه رامین اهواز با ۶ واحد تولیدی بزرگ‌ترین نیروگاه بخاری کشور است و نقش مهمی در تأمین آسایش مردم و پشتیبانی از برق شبکه کشور ایفا می‌کند.
۶ اَمرداد ۱۴۰۰ ۰۹:۲۵
روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز |
تعداد بازدید : ۱,۱۰۳