اخبار

شماره 48 نشریه الکترونیکی نیروگاه رامین اهواز "نخل و کارون "منتشر شد

شماره 48 نشریه الکترونیکی نیروگاه رامین اهواز "نخل و کارون "منتشر شد
چهل و هشتمین شماره نشریه داخلی شرکت مدیریت تولید برق اهواز " نخل و کارون " با انعکاس رویدادهای اردیبهشت 1400 بصورت الکترونیکی منتشر شد .
 

 

 

 

 

 

 

به گزارش روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز : نشریه داخلی نیروگاه با هدف انتشار رویدادها و اقدامات این مجموعه در عرصه تولید برق ، فعالیت های فرهنگی و اجتماعی و معرفی پتانسیل های داخلی  منتشر می شود.
نشریه " نخل و کارون" حاصل کار تیمی مجموعه روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز است و همواره درصدد است با انتشار مطالب فنی و مهندسی ، تجربیات مفید و پوشش رویدادهای فرهنگی واجتماعی، بسترهای لازم را برای هم افزایی و مشارکت بیشتر کارکنان و خانواده نیروگاه رامین و تحقق اهداف سازمانی آن ایجاد نماید .
 از نکات بارز این نشریه الکترونیکی درج لینک بازتاب اخبارمهم نیروگاه در رسانه های پرمخاطب کشور است و علاقمندان می توانند با کلیک بر لینک درج شده هر خبر، بازتاب آن را در رسانه های کشور مطالعه نمایند.   
لازم بذکر است این ماهنامه با مدیرمسئولی و سردبیری داوود سلیمانی ، خبرنگاری و صفحه آرایی شهریار بهلول ، گرافیک  شهروز تقی پور و عکسهای محمدنبی رمیض پور در واحد روابط عمومی نیروگاه رامین طراحی و بصورت الکترونیکی منتشر می شود. علاقمندان می توانند فایل PDf این نشریه را نیز از طریق سایت اطلاع رسانی این نیروگاه با آدرس www.raminpower.ir یا در کانال های ارتباطی این نیروگاه به آدرس  raminpower@ دریافت نمایند.

 

🔴 فایل PDF چهل و هشتمین شماره نشریه داخلی نیروگاه رامین اهواز( نخل و کارون )/ اردیبهشت ۱۴۰۰

 
 
۵ خرداد ۱۴۰۰ ۱۷:۴۳
روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز |
تعداد بازدید : ۷۶۸