اخبار

بهبود ۳۰ مگاواتی واحد شماره ۳ نیروگاه افق ماهشهر

بهبود ۳۰ مگاواتی واحد شماره ۳ نیروگاه افق ماهشهر
با تلاش پمرسنل نیروگاه افق ماهشهر و تعویض 1200 عدد فیلتر ایرینتک واحد شماره 3 طی 14 ساعت و رفع محدودیت ها و مشکلات فنی، سطح تولیدبرق این واحد به میزان 30 مگاوات افزایش یافت.
 
 
 
 

 

 

 

 

 

به گزارش روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز: فضل الله خادمی مدیر نیروگاه افق ماهشهر اظهار داشت: تولید مستمر  برق مورد نیاز مردم و صنایع جنوب شرق خوزستان بویژه در تابستان طاقت فرسای این منطقه مهمترین رسالت ماست و بر همین اساس نهایت اهتمام و تلاش خود را جهت تولید این انرژی حیاتی بکار گرفتیم.
خادمی گفت: رفع محدودیت ها و چالشهای فنی نیروگاه جهت استفاده حداکثری از توان این نیروگاه نیز از اولویت های ما بوده و با توجه به اشکالاتی که در واحد ۱۶۲ مگاواتی شماره ۳ وجود داشت سطح تولید این واحد نیروگاهی کاهش یافته بود.
 
خادمی گفت:  با وجود حرارت بالای هوا و تجهیزات اقدم به رفع چالشهای فنی این واحد در طی ۱۴ ساعت  نمودیم.
 
 مدیر نیروگاه افق ماهشهر در ادامه افزود: در این پروژه اقدام به تعویض ۱۲۰۰ عدد فیلتر ایرینتک نموده که این عملیات منجر به بهبود ۳۰ مگاواتی در این واحد نیروگاهی شده است.
 
لازم بذکر است نیروگاه سیکل ترکیبی افق ماهشهر با ۴ واحد ۱۶۲ مگاواتی در کیلومتر ۱۵ جاده ماهشهر- چمران احداث شده و عملیات نگهداری، تعمیرات و بهره برداری از این نیروگاه گازی ۶۴۸ مگاواتی با تلاش متخصصان مجرب نیروگاه رامین اهواز انجام می‌پذیرد.
 
#کانال خبری نیروگاه رامین اهواز 
@raminpower
۱۹ خرداد ۱۴۰۰ ۱۲:۲۵
روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز |
تعداد بازدید : ۷۷۴