اخبار

آغاز معاینات ادواری کارکنان نیروگاه رامین اهواز

آغاز معاینات ادواری کارکنان نیروگاه رامین اهواز
این معاینات بمنظور پایش و بررسی وضعیت سلامتی کلیه کارکنان شاغل در نیروگاه رامین صورت می پذیرد.
 
 

 

 

 

 

 

 
به گزارش روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز:  ویدا صادقی سرپرست اداره H.S.E نیروگاه رامین اظهار داشت: پایش وضعیت سلامتی و پیشگیری از بروز آسیب‌ها و بیماری های شغلی احتمالی مهمترین هدف ما در برگزاری این معاینات است.
 وی گفت:  در این طرح که با حضور کلیه همکاران شاغل در نیروگاه اجرا می شود آزمایشات و معایناتی همچون آزمایش خون، بینایی سنجی، شنوایی سنجی و نوار قلب گرفته می شود.
صادقی ضمن اشاره به برنامه ریزی این واحد جهت رعایت شیوه نامه های اجتماعی و بهداشتی ستاد ملی کرونادر زمان انجام معاینات افزود  :   بمنظور جلوگیری از انتشار ویروس کرونا و حفظ سلامتی کارکنان آزمایش تست ریه صورت نمی پذیرد.
وی همچنین جداسازی اتاق های پذیرش و آزمایشات ، استفاده از پد الکلی جهت ضدعفونی کردن گوش برای هر فرد جهت تست شنوایی سنجی،استفاده از روتختی یکبار مصرف جهت انجام نوارقلب و برنامه ریزی و سهمیه بندی بخشهای مختلف نیروگاه را از سایر اقدامات این واحد جهت رعایت شیوه نامه های اجتماعی و بهداشتی عنوان نمود. 
لازم بذکر است نیروگاه ۱۸۵۰ مگاواتی رامین اهواز بیش از ۱۴۰۰ نفر نیروی انسانی شاغل دارد و این معاینات و آزمایشات بصورت سالانه و مستمر صورت می پذیرد.
 
۱۴ بهمن ۱۳۹۹ ۱۷:۳۹
روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز |
تعداد بازدید : ۸۵۸