اخبار

پیام‌ تبریک مدیرعامل نیروگاه رامین بمناسبت دهه فجر انقلاب و میلاد حضرت فاطمه زهرا(س)

پیام‌ تبریک مدیرعامل نیروگاه رامین بمناسبت دهه فجر انقلاب و میلاد حضرت فاطمه زهرا(س)
به گزارش روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز : مهندس خلیل محمدی مدیرعامل نیروگاه رامین در پیامی دهه مبارک فجر انقلاب و میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) را به کارکنان و خانواده نیروگاه تبریک گفتند.
در متن این پیام آمده است:
 
با سلام و احترام
 
«ایام الله دهه فجر، تجلی حماسه ماندگار و الهام بخشی است که صفحه‎ای زرین در تاریخ حیات ملت ایران گشود و نسیم روحبخش بهار انقلاب، مشام وفاداران راستین آزادی و عدالت را معطر نمود.
پیروزی انقلاب اسلامی سرآغاز توسعه ،خودکفایی و خدمت رسانی به همه آحاد جامعه بوده و خرسندیم که نیروگاه رامین اهواز نیز همزمان با سالهای اولیه انقلاب تاکنون توانسته است با تولید پایدار انرژی حیاتی برق همگام و همراه با مردم و دستگاههای خدمت رسان گام برداشته و نقش عمده ای در ایجاد زیرساخت ها، توسعه و آبادانی استان خوزستان و جنوب غرب کشور ایفاء نماید.
همزمانی چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با سالروز میلاد فرخنده و باسعادت بانوی مکرمه اسلام حضرت فاطمه زهرا( س) نیز طلیعه ای دیگر در این ایام معنوی و غرورآفرین است.اینجانب در بهاری دیگر از انقلاب شکوهمند اسلامی، فرا رسیدن این ایام خجسته ، میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) و نکوداشت مقام " مادر و زن " را به کارکنان ارجمند و خانواده بزرگ نیروگاه رامین تبریک و تهنیت عرض می نمایم و سعادت و بهروزی توأم با خیر و برکت را برای شما بزرگوادان از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.»
 
خلیل محمدی 
مدیر عامل نیروگاه رامین اهواز 
بهمن 1399
۱۲ بهمن ۱۳۹۹ ۱۷:۲۶
تعداد بازدید : ۸۱۴