اخبار

در 6 ماهه نخست امسال صورت گرفت

تولید بیش از 4 میلیارد کیلووات ساعت برق در نیروگاه رامین اهواز

تولید بیش از 4 میلیارد کیلووات ساعت برق در نیروگاه رامین اهواز
شش ماه تلاش نفسگیر متخصصین سختکوش نیروگاه رامین ، در گرمای بالای 70 درجه محیط کاری ، شرجی و وجود ویروس کرونا

 

 

 

 

 

 

 

 

به گزارش روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز : در شش ماهه نخست سال جاری بیش از  4 میلیارد کیلووات ساعت انرژی الکتریکی در این نیروگاه تولید شده است.

خلیل محمدی مدیر عامل نیروگاه رامین با اعلام این خبر گفت : در شش ماهه نخست امسال 4 میلیارد و 733 میلیون و 749 هزار کیلووات ساعت برق در این نیروگاه تولید شده است.

مدیر عامل نیروگاه رامین اهواز افزود: متوسط تولید لحظه ای این نیروگاه در شش ماهه اول امسال 227 هزار کیلووات و میزان ساعت کارکرد واحدهای تولیدی نیز 20 هزار و 877 ساعت بوده است.

خلیل محمدی در ادامه گفت: سختی های روند تولید برق در بزرگترین نیروگاه حرارتی کشور که یکی از قدیمی ترین نیروگاههای کشور نیز بشمار می رود بر کسی پوشیده نیست . گرمای بالای 70 درجه محیط در تاسیسات این نیروگاه و شیوع ویروس کرونا مانع تلاش مجاهدانه کارکنان نیروگاه رامین در تولید برق و خدمت رسانی به هموطنان نمی شود و همچون رزمندگان ایثارگر دفاع مقدس ، ایثارگرانه سختی ها را تحمل می کنند تا برقی پایدار و مطمئن به خانه های مردم برسد و کارخانجات تولیدی نیز خاموشی نداشته باشند.

گفتنی است نیروگاه رامین اهواز بزرگترین و قدیمی ترین نیروگاه حرارتی کشور و تأمین کننده بیش از 40 درصد برق استان خوزستان است و توانسته است پیک برق تابستان امسال را با وجود گرمای بسیار و وجود ویروس کرونا با موفقیت سپری نماید و نقش همیشگی خود را که همانا تقویت ، تثبیت و پایداری شبکه سراسری برق کشور است بخوبی ایفاء نماید.

۱۲ مهر ۱۳۹۹ ۱۱:۱۲
روابط عمومی نیروگاه رامین |
تعداد بازدید : ۱,۳۸۵