اخبار

تقدیر مدیرعامل نیروگاه رامین از جامعه پزشکی خوزستان

تقدیر مدیرعامل نیروگاه رامین از جامعه پزشکی خوزستان
مدیرعامل نیروگاه رامین در پیامی به سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از مقام ایثارگران جامعه پزشکی، پرستاری وکادر درمانی تقدیر و تشکر کرد.
به گزارش روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز : خلیل محمدی مدیرعامل نیروگاه رامین در پیامی به فرهاد ابول نژادیان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور  اهواز از مقام ایثارگران جامعه پزشکی، پرستاری و کادر درمانی تقدیر و تشکر کرد.
 
متن پیام به شرح ذیل است:
 
 با سلام و احترام
 
ایران اسلامی سرزمین حماسه‌ها و ایثارگری‌های مردان و زنانی است که همواره با گام‌های استوار و قلب‌هایی پر از عشق و امید در مسیر بالندگی و عزت این آب و خاک از جان و مال خود گذشتند تا آسایش و امنیت را برای جامعه به ارمغان آورند. تاریخ پرپیچ و خم استان قهرمان پرور خوزستان نیز سرشار از رویداد‌ها و بحران‌های متعدد و همواره عرصه‌ای برای تجلی ایثار، تعهد و حماسه سازی‌ها بوده است. حال که کشور عزیزمان همچون بسیاری از نقاط مختلف جهان با اپیدمی ویروس کرونا  مواجهه شده است.
 
بی تردید جامعه پزشکی، پرستاری وکادر درمانی کشور بویژه همکاران نستوه وایثارگر حضرتعالی بعنوان مدافعان سلامت مردم شریف خوزستان در خط مقدم این بحران نقشی مهم و اثرگذار داشته و تعهد و مسئولیت پذیری آنان همچون ایام دفاع مقدس جلوه‌ای دگر یافته که این ایثارگری‌ها و خدمت صادقانه تا ابد در یاد و خاطره ملت قدرشناس ایران ماندگار خواهد ماند. نیروگاه رامین اهواز نیز بمنظور گذر از این بحران، همراه و همگام با جامعه پزشکی و سایر دستگاه‌های خدمت رسان همه تلاش خود را در جهت تولید پایدار انرژی حیاتی برق مورد نیاز مردم، کارخانجات تهیه مواد شوینده، ضدعفونی، ماسک و ... و همچنین تأمین برق دستگاه‌های خدمت رسان همچون مراکز پزشکی معطوف نموده است؛ لذا به نمایندگی از تلاشگران این نیروگاه مراتب تقدیر و تشکر خود را از تعهد، تلاش‌های صادقانه توام با عشق و ایثار جامعه پرافتخار سلامت استان خوزستان در صیانت و دفاع ازسلامت وآرامش مردم شریف را اعلام می‌نمایم.
 
بی شک دعای خیر خانواده بزرگ صنعت برق حرارتی کشور  بویژه نیروگاه رامین قرین راه مقدس وخطیرتان بوده و امیدورانه موفقیت و پیروزیتان را در گذر از این آزمون و بحران سخت به انتظار نشسته ایم.

 

۱۶ فروردین ۱۳۹۹ ۱۰:۵۹
روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز www.raminpower.ir |
تعداد بازدید : ۱,۱۱۶