اخبار

مقاله کارشناس نیروگاه رامین اهواز بعنوان مقاله برتر ارائه شد

مقاله کارشناس نیروگاه رامین اهواز بعنوان مقاله برتر ارائه شد
در چهارمین همایش ملی کاربردهای شیمی در فناوری های نوین که در موسسه آموزش عالی جامی اصفهان برگزار شد مقاله مهندس میثم باوی کارشناس شیمی نیروگاه رامین تحت عنوان سنتز و شناسایی کمپلکس های آنزیمی مورد پذیرش قرار گرفت و بصورت پوستر بعنوان یکی از 5 پوستر برگزیده ارائه شد .

در چهارمین همایش ملی کاربردهای شیمی در فناوری های نوین
مقاله کارشناس نیروگاه رامین اهواز بعنوان مقاله برتر ارائه شد
به گزارش روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز : در چهارمین همایش ملی کاربردهای شیمی در فناوری های نوین که در موسسه آموزش عالی جامی اصفهان برگزار شد مقاله مهندس میثم باوی کارشناس شیمی نیروگاه رامین تحت عنوان سنتز و شناسایی کمپلکس های آنزیمی مورد پذیرش قرار گرفت و بصورت پوستر بعنوان یکی از 5 پوستر برگزیده ارائه شد .
مهندس باوی محقق این مقاله اظهار داشت : برخی از کمپلس های معدنی سایت فعال آنزیم های بدن می باشند که این سایت فعال تولید یا عدم تولید آنزیم ویا پروتئین هایی از بدن را کنترل می کنند که کاربردشان در زمینه های بیوشیمی و داروهای ضدسرطانی کاربرد دارند.
وی ادامه داد: در این مقالات کمپلکس های مورد نظر سنتز شده وبه روشهای مختلف طیف سنجی کمپلکس هاتأیید و مورد بررسی قرار گرفته اند و هم اکنون یک تیم تحقیقاتی بیوشیمی و دارویی در حال بررسی و تأثیر وعملکرد این کمپلکس ها بر روی ستم های بافت های بدن می باشند.
لازم به ذکر است طی سالهای اخیر تحقیقات علمی وکاربردی متعددی توسط مهندسین این نیروگاه انجام گرفت و درمجامع داخلی بین المللی نیز موفق به ارائه وکسب رتبه شدند. 

۲۸ آبان ۱۳۹۳ ۰۷:۴۵
روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز |
تعداد بازدید : ۱,۹۰۲