اخبار

پیام تبریک مدیرعامل نیروگاه رامین بمناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی

پیام تبریک مدیرعامل نیروگاه رامین  بمناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی
به گزارش روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز : ناصر محمدی مدیرعامل این نیروگاه در پیامی ایام دهه مبارک فجر را به همه کارکنان ، خانواده ها و مردم شریف تبریک گفتند.
 
     22 بهمن در طول زندگی و برای نسل‌های آینده باید سرمشق همه قرار گیرد . امام خمینی(ره) 
 
متن پیام :
 
بسمه تعالی
سلام بر بهمن،ماه پیروزی حق علیه باطل و درود فراوان به محضر بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری و پیروان مکتبی که با تکیه بر قدرت  لایزال حق ، حماسه آفریدند و پرچم ایمان را در درون شوره زار استبداد برافراشتند.                                                                             
 ایام فرخنده دهه فجر تنها یادآور یک واقعه بزرگ تاریخی نیست ؛ بلکه تجلی بیش از 40 سال حیات شجره طیبه در پرتو انقلاب شکوهمند اسلامی است . بی تردید انقلاب اسلامی ایران سرآغاز فصلی نوین در تاریخ معاصر ما و در اساس و جوهره خود یک انقلاب معنوی و ریشه در مبانی اصیل فرهنگ اسلامی دارد و خدا را شاکریم که پس سالها تلاش و همت فرزندان این مرز و بوم ، شاهد شکوفایی و پیشرفتهای افتخارآفرین درعرصه های مختلف بخصوص در صنعت برق کشور عزیزمان هستیم.                                  
 اینجانب  فرا رسیدن دهه مبارک فجر ، چهل و یکمین بهار انقلاب ، هنگامه طلوع آزادی ایران اسلامی که با رهبری حکیمانه بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران به وقوع پیوست را به مردم شریف بویژه کارکنان و خانواده بزرگ نیروگاه رامین تبریک و تهنیت عرض نمود و ضمن تجدید پیمان با شهدا و رهبر فرزانه انقلاب،  از پیشگاه خداوند سبحان سربلندی و عزت روزافزون ملت شریف ایران را در مسیر دستیابی همه جانبه به آرمان‌های تابناک انقلاب اسلامی  مسئلت می‌نمایم .                                         
                                    
ناصر محمدی                                                         
مدیر عامل نیروگاه رامین            
بهمن  1398
۱۲ بهمن ۱۳۹۸ ۰۹:۲۲
روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز |
تعداد بازدید : ۳,۴۰۵