اخبار

در 10 ماهه سال جاری تحقق یافت

تولید بیش از 8 میلیون و 500 هزار مگاوات ساعت انرژی برق توسط برق نیروگاه رامین اهواز

تولید بیش از 8 میلیون و 500 هزار مگاوات ساعت انرژی برق توسط برق نیروگاه رامین اهواز
این نیروگاه که هم اکنون با اجرای پروژه های تعمیراتی متعدد در حال افزایش و تقویت سطح آمادگی خود بمنظور تولید پایدار انرژی برق در تابستان آتی می باشد توانست تولید انرژی برق خود در 10 ماهه سال جاری را به 8 میلیون و 543 هزار و 864 مگاوات ساعت برساند.
 
 

 

 

 

 

 

 

به گزارش روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز : ناصر محمدی مدیرعامل نیروگاه رامین با اعلام این خبر گفت: تامین انرژی برق مورد نیاز مردم و صنایع رسالت اصلی ماست و با توجه به کاهش مصرف برق و همچنین عدم نیاز مبرم شبکه سراسری برق در فصل زمستان، پروژه های تعمیراتی و اصلاحی متعددی را بمنظور تقویت آمادگی واحدهای تولید برق اجرا در دست اجرا داریم . 
وی با اشاره به تولید 8 میلیون و 543 هزار و 864 مگاوات ساعت انرژی برق طی 10 ماهه سال جاری گفت: این میزان تولید در حالی محقق شده که از اوایل فصل پائیز تاکنون هر 6 واحد تولید برق خود را طبق برنامه ریزی های صورت گرفته و در بازه زمانی خاص از مدار خارج نموده تا بتوانیم با رفع محدودیت ها و چالشهای فنی با آمادگی مطلوبی به استقبال فصل تابستان و پیک مصرف برق برویم.
شایان ذکر است نیروگاه رامین اهواز با 6 واحد 305 و 315 مگاواتی بزرگترین نیروگاه بخاری کشور است و نقش مهمی در تامین برق مورد نیاز استان خوزستان و تقویت شبکه سراسری برق کشور ایفا می کند.
۶ بهمن ۱۳۹۸ ۱۴:۵۵
روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز |
تعداد بازدید : ۷۵۷