اخبار

به مناسبت گرامیداشت شهید حاج قاسم سلیمانی

مسابقه فوتبال پیشکسوتان خوزستان با نیروگاه رامین برگزار شد

مسابقه فوتبال پیشکسوتان خوزستان با نیروگاه رامین برگزار شد
در این مسابقه فوتبال که با حضور بازیکنان پیشکسوت استان خوزستان و به مناسبت گرامیداشت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در نیروگاه رامین برگزار شد تیم فوتبال پیشکسوتان خوزستان توانست با نتیجه ۴ بر ۲ مقابل تیم فوتبال نیروگاه رامین به برتری برسد.

 

 

 

 

 

 

به گزارش روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز:  سلطانعلی صحن علیزاده مدیر روابط عمومی نیروگاه رامین اظهار داشت:  سردار شهید حاج قاسم سلیمانی قهرمان ملی و بین المللی است که با ایثار و مسئولیت پذیری خود توانست از کیان ایران اسلامی دفاع نموده تا امروز مردم شریف کشورمان در امنیت کامل زندگی کنند.

وی گفت : گرامیداشت ایثار و ازخودگذشتگی این سردار والامقام و تبیین ابعاد اخلاقی وی در همه زمینه ها وظیفه  و مسئولیتی همگانی است و ما نیز طی این ایام ضمن حضور در مراسم تشییع این سردار اسلام اقدام به اجرای برنامه های فرهنگی متعدد نموده و سعی خواهیم کرد تا با تمرکز بر مسئولیت های اجتماعی خود روحیه قهرمان پروری و اخلاقی آن پاسدار اسلام را در سطوح مختلف جامعه توسعه دهیم که دعوت و برگزاری مسابقه دوستانه با تیم پیشکسوتان استان خوزستان در همین راستا بوده است.

 شایان ذکر است در تیم پیشکسوتان فوتبال خوزستان که به سرمربیگری مجید باقری نیا سرمربی اسبق تیمهای مطرح استان خوزستان همراه بود

بازیکنانی همچون سیاوش بختیاری زاده، غلامرضا عیدی زاده، علی بختیاری زاده، علی ممبینی و علی سرخی حضور داشتند.

۲ بهمن ۱۳۹۸ ۰۹:۵۲
تعداد بازدید : ۱,۰۷۸