اخبار

لایروبی کانال‌های آب گردشی واحدهای 3و4 نیروگاه رامین

لایروبی کانال‌های آب گردشی واحدهای 3و4 نیروگاه رامین
 
 
به گزارش روابط عمومی نیروگاه رامین، غلامرضا چرخاب ساز زاده سرپرست معاونت مهندسی وبرنامه ریزی فنی نیروگاه با اعلام این خبر گفت:در نیروگاههای حرارتی کیفیت آب گردشی از برج های خنک به کندانسور وبالعکس در حفظ راندمان وکمیت تولید بسیار حائز اهمیت است که پس از بررسیهای فنی و مهندسی سرویس ولایروبی کانالهای آب گردشی ومخزن اوان کامر منتهی به پمپ های C. W. Pومتعلقات آن در فاز 2 نیروگاه بسیار ضروری بنظر می رسید که همکاران مهندسی، بهره برداری وخدمات عمومی نیروگاه مترصد فرصتی بوده تا نسبت به انجام این پروژه مهم اقدام کنند.
چرخاب ساززاده با اشاره به اینکه کیفیت اب گردشی ورودی وخروجی از مبدا برج های خنک کن ردیف های 5-6-7 و8 در پایداری ومیزان تولید واحدهای 3 و4 بسیار با اهمیت بوده گفت: با توجه به اینکه  تأسیسات ومسیرهای اب گردشی فاز 2 غالبا مشترک بوده پس از خارج شدن همزمان این دوواحد نسبت به انجام این پروژه اقدام گردید.
لازم به توضیح است که عملیات لایروبی کانالهای  وسرویس  مخازن اوان کامرها ومتعلقات آن پس از 7 سال اقدام گردید که امید می رود به افزایش راندمان وتولید این واحدها کمک محسوسی گردد.
لازم بذکر است این اقدامات انجام گرفته در افزایش وپایداری تولید واحدهای 3 و3 نیروگاه رامین بویژه در گذر از تابستان وروزهای گرم سال 99 بسیار موثر است. 
۲ آبان ۱۳۹۸ ۱۲:۲۹
روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز |
تعداد بازدید : ۱,۰۹۱