اخبار

با تولید 666 هزار مگاوات ساعت در 4 ماهه سال 98 ؛

آمادگی نیروگاه افق ماهشهر در پیک برق تابستان

آمادگی نیروگاه افق ماهشهر در پیک برق تابستان
این نیروگاه سیکل ترکیبی با حفظ و تقویت سطح آمادگی خود در تولید انرژی برق نقش مهمی در پایداری شبکه جنوب شرق خوزستان بویژه در فصل تابستان به عهده دارد .
 
 

 

 

 

 

 

 

 
به گزارش روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز : قدرت الله نریمیسا مدیر نیروگاه سیکل ترکیبی افق ماهشهر با اعلام این خبر گفت: این نیروگاه با تولید 269 هزار و 817 مگاوات ساعت انرژی برق درتیرماه سال جاری توانست میزان تولید 4 ماهه خود را به 666 هزار مگاوات ساعت برساند. وی با اشاره به شرایط اقلیمی منطقه و استقرار صنایع بزرگ در شهرستان ماهشهر حفظ و تقویت سطح آمادگی واحدهای تولیدی این نیروگاه را یکی از مهمترین برنامه های مدیران صنعت برق حرارتی کشور عنوان نمود . نریمیسا سطح آمادگی واحدهای تولیدی این نیروگاه در 4 ماهه سال 98 را  یک میلیون و 530 هزار مگاوات ساعت اعلام نمود و افزود : این نیروگاه آمادگی مطلوبی جهت تولید انرژی برق دارد و بر اساس نیاز شبکه سراسری و طبق برنامه ریزی های مرکز دیسپاچینگ اقدام به تولید و تامین برق مورد نیاز مردم و صنایع خواهیم نمود .
گفتنی است؛ نیروگاه سیکل ترکیبی افق ماهشهر با ۴ واحد ۱۶۲ مگاواتی در کیلومتر ۱۵ جاده ماهشهر- چمران احداث شده و عملیات نگهداری، تعمیرات و بهره برداری از این نیروگاه گازی ۶۴۸ مگاواتی توسط متخصصین مجرب نیروگاه رامین انجام می‌پذیرد.
۶ اَمرداد ۱۳۹۸ ۱۴:۲۵
روابط عمومی نیروگاه رامین |
تعداد بازدید : ۱,۵۲۵