اخبار

در گردهمایی مدیران روابط عمومی صنعت برق حرارتی مطرح شد؛

تاکید بر نقش روابط عمومی در مدیریت افکار عمومی و شفاف‌سازی عملکرد نیروگاه‌های حرارتی

تاکید بر نقش روابط عمومی در مدیریت افکار عمومی و شفاف‌سازی عملکرد نیروگاه‌های حرارتی
گردهمایی مدیران روابط عمومی صنعت برق حرارتی با حضور غلامحسین مقیمی، مدیرکل دفتر روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت نیرو و مدیران ارشد شرکت برق حرارتی برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری برق حرارتی، در ابتدای این نشست، ناصر اسکندری با اشاره به دستاوردهای برق حرارتی در حوزه تعمیرات و تولید اظهار داشت: صنعت برق توسط ۸۰ میلیون نفر به صورت مستقیم نظارت می شود و کارکنان این صنعت با تمام تلاش به صورت شبانه روزی  در جهت تامین رفاه مردم در حال فعالیت هستند.
معاون راهبری تولید با بیان اینکه روابط عمومی ها انعکاس دهنده تلاش‌های صورت گرفته در صنعت برق هستند، عنوان کرد: روابط عمومی ها می توانند با ارائه به موقع و صحیح اقدامات انجام شده در راستای مدیریت مصرف برق از سوی مردم اثرگذار باشند.
در ادامه نشست کاوه کریمی، معاون منابع انسانی، مالی و پشتیبانی ضمن تبریک روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی درباره مسائل مطرح شده در زمینه بودجه و چارت روابط عمومی شرکتهای تابعه توضیح داد و گفت: محدودیت و مانعی برای عضویت مدیران روابط عمومی در هیات مدیره شرکت‌ها وجود ندارد و تحقق این موضوع مستلزم شایستگی و کارایی آنهاست.
وی درباره اینکه آیا شغل روابط عمومی در زمره مشاغل سخت و زیان آور محسوب می شود یا خیر؟، گفت: این مساله مربوط به اداره کل کار هر استان است و به شرایط محیطی و استان محل احداث نیروگاه بستگی دارد.
کریمی از ضرورت ارسال برنامه عملیاتی روابط عمومی ها جهت اخذ بودجه اختصاصی برای این دفاتر خبر داد و گفت: پیشنهاد واحدها بررسی و درصورت تایید بودجه درخواستی هر نیروگاه تامین و تخصیص داده خواهد شد.
غلامحسین مقیمی ،مدیرکل دفتر روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت نیرو در این مراسم ضمن تبریک روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی با بیان اینکه مدیران روابط عمومی نیروگاه‌های حرارتی ژنرال‌ها و افسران ارشد این حوزه هستند که کیان صنعت برق را حفظ می‌کنند، بر ضرورت اعلام نظر مدیران روابط عمومی‌ در حوزه سیاستگذاری‌ شرکتها تاکید کرد.
وی در ادامه با اشاره به مظلومیت صنعتگران تولید برق حرارتی در جامعه عنوان کرد: در همین راستا ضروری است روابط عمومی ها با مستندسازی و ارتباط صحیح با رسانه ها تلاش کنند صدای بی صدایان این صنعت باشند.
مقیمی همچنین  خواستار تلاش حداکثری مدیران روابط عمومی برای انتشار اخبار حوزه صنعت تولید برق حرارتی در فضای مجازی شد.
محمد لبابیان،مدیرکل دفتر هیات مدیره و مدیرعامل، روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت برق حرارتی  نیز ضمن قدردانی از تلاش همکاران در سال ۱۴۰۳بابیان اینکه نقش روابط عمومی شرکتها در شکل‌دهی به افکار عمومی و ایجاد اعتماد بین مردم، کلیدی و تعیین‌کننده است،گفت: نیروگاه‌های تولید برق حرارتی به‌عنوان ستون فقرات تأمین انرژی پایدار کشور، به ارتباطات مؤثر و شفاف برای تبیین عملکرد، چالش‌ها و دستاوردهای خود، بیش از پیش نیازمندند.
وی ادامه داد: امیدوارم با بهره‌گیری از دانش و فناوری‌های نوین در حوزه ارتباطات، بتوانید در مسیر شفاف‌سازی و ارتقاء آگاهی عمومی، بیش از پیش موفق و سربلند باشید و با ارائه گزارش‌های دقیق و شفاف، موجب افزایش اعتماد و رضایتمندی مردم نسبت به صنعت برق حرارتی شوید.
گفتنی است در پایان نشست با اهدای لوح از مدیران روابط عمومی شرکت های مدیریت تولید برق حرارتی در هفت حوزه روابط عمومی دیجیتال، تبلیغات و رویدادها، ارتباط با رسانه ها، خبر و اطلاع رسانی، چندرسانه‌ای، افکارسنجی و ارتباطات درون سازمانی و بازدید گروه‌های هدف از نیروگاه ها قدردانی به عمل آمد.
۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۴ ۱۳:۵۵
روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز |
تعداد بازدید : ۱۰