اخبار

دعوت مهندس محسن حافظی مدیرعامل نیروگاه رامین اهواز جهت حضور پرشور در انتخابات ریاست جمهوری

دعوت مهندس محسن حافظی مدیرعامل نیروگاه رامین اهواز جهت حضور پرشور در انتخابات ریاست جمهوری
به گزارش روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز: مهندس محسن حافظی مدیرعامل نیروگاه رامین اهواز با صدور پیامی ضمن اعلام آمادگی مدیران و پرسنل این شرکت جهت حضور در انتخابات ریاست جمهوری از عموم هموطنان برای مشارکت در این عرصه مهم دعوت نمود.
 
 متن پیام صادر شده  بدین شرح می باشد:
 
بسم الله الرحمن الرحیم
 
«انّ الله لا یُغیِّرُ ما بقوم حتّی یغیّروا ما بانفسهم»
خداوند سرنوشت کسی را تغییر نمی‌دهد مگر اینکه خودش بخواهد. (سوره الرعد آیه ۱۱)
 
همکاران و خانواده محترم نیروگاه رامین
با سلام و احترام
 
مردم شریف ایران از همان ابتدای انقلاب شکوهمند اسلامی نقش مهمی در تصمیم گیری ها و سرنوشت خود ایفاء نموده و با اعتماد به منتخبین خود مردم سالاری دینی را در معرض دید جهانیان قرار داده اند. 
این حضور پرشور و مردمی محور اصلی استقلال و حفظ تمامیت ارضی کشورمان است و بی تردید اقتدار، پیشرفت و عزت کشور عزیزمان را مرهون همین حضور پرشور و حرکت در مسیر انقلاب اسلامی می دانیم.
همانطور که شاهد هستیم دشمنان ما با همه ظرفیت‌های سیاسی، اقتصادی و رسانه‌ای به دنبال کاهش مشارکت در انتخابات سرنوشت ساز ریاست جمهوری است تا مشارکت حداقلی را به پای ثمردهی درخت بی‌ریشه فشار حداکثری بگذارد؛ اما مشارکت حداکثری و آگاهانه مردم در این انتخابات می تواند نقشه شوم دشمنان قسم خورده این انقلاب را نقش بر آب نماید.
نیاز به دولتی  مقتدر ، مردمی ، فعال ، پرکار ، آگاه و معتقد به مبانی انقلاب  که در رهنمودهای اخیر رهبر معظم انقلاب بسیار مورد تأکید قرار گرفته است به همه ما این موضوع را گوشزد می‌کند که باید از رأی احساسی و عاطفی فاصله گرفته و نیازهای اصلی کشور را مدنظر قرار داده و این نکته را مورد توجه قرار دهیم که دقت در گزینش افراد با صلاحیت، کارآمدی و سلامت کشورمان را تضمین خواهد کرد.
بدینوسیله از کلیه کارکنان و خانواده بزرگ نیروگاه رامین و سایر هموطنان دعوت می نمایم با حضور پرشور در انتخابات سرنوشت ساز ریاست جمهوری و این میثاق پرشکوه، راه پر افتخار انقلاب اسلامی و خادم مردم  سیدابراهیم رئیسی را استمرار بخشند و امید است مردم شریف ایران با انتخابی آگاهانه و هوشمندانه، اختیار اموراجرایی کشور را به دست منتخبی انقلابی، ولایتمدار، پرتلاش، متعهد و دلسوز بسپارند تا شاهد اعتلای هر چه بیشتر کشور عزیزمان باشیم/ انشالله
 
محسن حافظی بیرگانی
 مدیرعامل نیروگاه رامین
تیرماه  1403
۷ تیر ۱۴۰۳ ۰۷:۳۳
روابط عمومی نیروگاه رامین www.raminpower.ir |
تعداد بازدید : ۴۴۵