اخبار

رئیس انسجام بخشی امور فرهنگی و دینی صنعت آب و برق خوزستان :

◀️ نظام فرهنگی کشور در مسیر گفتمان رهبری گام بر می دارد

◀️ نظام فرهنگی کشور در مسیر گفتمان رهبری گام بر می دارد
به گزارش روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز ، حجت الاسلام نرادی رئیس انسجام بخشی امور فرهنگی و دینی صنعت آب و برق خوزستان با حضور در نیروگاه رامین گفتمان نظام فرهنگی مجموعه فرهنگی وزارت نیرو و علی الخصوص صنعت آب و برق خوزستان را گفتمان رهبر انقلاب اسلامی برشمرد. 

🔹حجت الاسلام نرادی با حضور در جلسه شورای فرهنگی نیروگاه رامین با تسلیت شهادت جانسوز سیدالشهدای خدمت و همراهان ایشان گفت: سید ابراهیم رئیسی شخصیتی بود که اصول انقلاب را دوباره احیا کرد و نشان داد که اگر بخواهیم میشود سیاست مداری اخلاق مدار بود ، شهید جمهور نشان داد که با صبوری و حوصله میتوان چالشها  و مشکلات  را کنار زد و در جمع مردم رفت و  به مردم سرزمینش خدمت کرد. 

🔹وی شهید رئیسی را الگویی برای همه مسئولان دانست و گفت: شهید جمهور در جاهایی می رفت که حتی فرمانداران به آنجا نمیرفتند و پیگیری مداوم در جهت رفع مشکلات اقشار مختلف بویژه مردم مناطق محروم بود و با تمام سختی ها و مشکلات کارها را به پیش می بردند. 

🔹رئیس انسجام بخشی امور فرهنگی و دینی صنعت آب و برق خوزستان در خصوص فعالیتهای این شورا افزود: این شورا در استان خوزستان سعی کرده با بروز رسانی اطلاعات و استفاده از تجربه فعالین فرهنگی، اجتماعی و رسانه ای ، به گفتمان رهبر فرزانه انقلاب اسلامی بویژه در عرصه جهاد تبیین نزدیک شده و اقدامات موثری را در خوزستان اجرایی نماید.
 
🔹نرادی گفت : سعی کرده ایم با حضور در جلسات اعضاهای شوراهای فرهنگی صنعت آب و برق استان از ظرفیت این اعضا استفاده کرده و با همفکری در جهت گفتمان رهبری که همان تمدن سازی اسلامی توسط نظام اسلامی است گام برداریم.

🔹وی افزود: مقام معظم رهبری تحقق اهداف انقلاب اسلامی را در 5 گام تعریف کرده اند که ما در حال حاضر در مرحله تشکیل دولت اسلامی قرار داریم.

🔹نرادی با اشاره به اینکه قبله آمال گروههای مقاومت،  انقلاب اسلامی ایران است گفت: ما هرچه در زمینه های علمی ، تحقیقاتی ، پژوهشی ، صنعتی و نظامی پیشرفت داشته باشیم در زمینه فرهنگی هم باید پیشرفت داشته باشیم و اکنون خط مقدم ما رسانه است که در حال حاضر در انتقال داده ها خیلی ضعیف هستیم .

🔹وی راه اندازی مرکز آفرینش های فرهنگی صنعت آب و برق خوزستان جهت نشان دادن قوت های صنعت با استفاده از ابزار رسانه ، راه اندازی مرکز خانواده و مشاوره باران جهت بهره مندی خانواده های کارکنان ، راه اندازی دارالقرآن ویژه فرزندان کارکنان و  آغاز بکار مرکز روحانیون را از جمله کارهای ویژه این سالها در سطح استان خوزستان برشمرد. 

🔹در بخش دیگر این جلسه نیز حجت الاسلام حسینی دبیر شورای فرهنگی نیروگاه رامین گفت: با توجه به محدودیت های منابع مالی توانسته ایم اقدامات مؤثری را در برگزاری برنامه های فرهنگی برای کارکنان و خانواده نیروگاه رامین و نیز اجرای پروژه های جهادی در منطقه جهت انجام مسئولیت های اجتماعی انجام دهیم که نتیجه این اقدامات کسب رتبه برتر در بین نیروگاههای برق حرارتی گردیده است و امیدواریم با پشتیبانی های بیشتر بتوانیم برنامه های قویتری را برای کارکنان و خانواده آنها انجام بدهیم.
۸ خرداد ۱۴۰۳ ۱۷:۳۳
روابط عمومی نیروگاه رامین www.raminpower.ir |
تعداد بازدید : ۳۶۸