اخبار

گرامیداشت یاد رئیس جمهور شهید و همراهان شهیدش در نیروگاه رامین اهواز

گرامیداشت یاد رئیس جمهور شهید و همراهان شهیدش در نیروگاه رامین اهواز
مراسم گرامیداشت یاد و خاطره رئیس جمهور شهید و همراهان شهیدش در نیروگاه رامین اهواز برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز ، مراسم گرامیداشت یاد و خاطره رئیس جمهور محبوب و مردمی و شهدای همراه ایشان با حضور مدیر عامل ، معاونین و جمع کثیری از کارکنان در نمازخانه نیروگاه رامین اهواز برگزار شد. 

 

در این مراسم که با قرائت قرآن و کلیپ هایی از رئیس جمهور شهید همراه بود ، مدیر عامل نیروگاه رامین ضمن تسلیت شهادت رئیس جمهور محبوب و همراهانش مهمترین ویژگی های وی را مطیع محض ولایت بودن ، خستگی ناپذیری و جدیت در کار ، در کنار مردم بودن و پیگیریهای مطالبات مردم  در به سرانجام رساندن کارها دانست.

 

وی بخش مهمی از بهبود خدمت رسانی صنعت برق به مردم طی سالهای اخیر را مرهون تدابیر و سیاستهای کلان این شهید والامقام دانست و اظهار امیدواری نمود با تاسی از عملکرد جهادی و مسیر مردمی رئیس جمهور بتوانیم با اجرای دقیق وظایف و رسالت خود بمنظور تامین برق مورد نیاز مردم و شبکه سراسری ،خدمت رسان شایسته ای برای مردم باشیم.

 

در بخش دیگر مراسم سید احمد حسینی دبیر شورای فرهنگی و دینی نیروگاه رامین نیز ضمن تسلیت این واقعه تلخ و بیان منش و مسیر خدمت رسان این شهید ، خواستار الگوپذیری مدیران همه سطوح از شهید جمهور در جهت ادامه راه خدمت به مردم شد.

 

در قسمت پایانی این مراسم با حضور مداح اهل بیت ، مراسم نوحه خوانی در نمازخانه نیروگاه برگزار گردید.
۱ خرداد ۱۴۰۳ ۱۳:۳۹
روابط عمومی نیروگاه رامین www.raminpower.ir |
تعداد بازدید : ۶۳