اخبار

دعوت مدیرعامل نیروگاه رامین اهواز جهت مشارکت پرشور در انتخابات

دعوت مدیرعامل نیروگاه رامین اهواز جهت مشارکت پرشور در انتخابات
به گزارش روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز: محسن حافظی مدیرعامل نیروگاه رامین اهواز طی پیامی، کارکنان و خانواده نیروگاه را برای شرکت در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری دعوت کرد.

 🔹متن پیام بدین شرح است:

همکاران و خانواده محترم نیروگاه رامین اهواز
با سلام و احترام 
بی تردید حضور پرشور و مشارکت مردم شریف ایران اسلامی در عرصه های مختلف سیاسی و اجتماعی نشانه عرق ملی و اتحاد همه ارکان کشور عزیزمان است و توسعه و اعتلای کشورمان نیز حاصل این رویکرد است.

برگزاری انتخابات و مشارکت آزادانه همه افراد جامعه در این رخداد ملی نیز نشانه توجه نظام مقدس جمهوری اسلامی به خواست و نظر مردم و توجه به مردم‌سالاری است و خرسندیم با تکیه بر اهداف متعالی انقلاب اسلامی ، رهنمودهای مقام معظم رهبری ، مشارکت مردمی و با تلاش و تعهد همه دلسوزان کشور شاهد پیشرفت و آبادانی کشورمان در همه عرصه ها هستیم.
لذا به همین منظور کلیه همکاران و خانواده محترم نیروگاه رامین را جهت حضور در پای صندوق های رای و مشارکت پرشور در انتخابات روز ۱۱ اسفندماه ۱۴۰۲ دعوت نموده و امید است با نقش آفرینی حماسی خود شاهد پویایی، رشد و بالندگی بیشتر ایران اسلامی باشیم.
بی شک مشارکت در تعیین سرنوشت کشور با انتخابی روشن‌بینانه، بیانگر صیانت از آرمان های انقلاب اسلامی و حفظ میراث گران سنگ شهیدان خواهد بود.

محسن حافظی
مدیرعامل نیروگاه رامین اهواز
اسفند ۱۴۰۲
۱۰ اسفند ۱۴۰۲ ۱۵:۴۲
روابط عمومی نیروگاه رامین www.raminpower.ir |
تعداد بازدید : ۷۹