اخبار

بازدید فرمانده حوزه مقاومت بسیج برق حرارتی کشور از نیروگاه رامین

بازدید فرمانده حوزه مقاومت بسیج برق حرارتی کشور از نیروگاه رامین
به گزارش روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز ، سید محسن ابطحی نژاد فرمانده حوزه مقاومت بسیج برق حرارتی و چند تن از معاونین این حوزه با کارکنان نیروگاه رامین نشست صمیمی داشتند. 

در ابتدای این بازدید ، فرمانده حوزه مقاومت بسیج  برق حرارتی و هیئت همراه بهمراه فرمانده پایگاه بسیج نیروگاه رامین ضمن حضور در سپاه شهرستان باوی با فرماندهی این ناحیه و حوزه های مقاومت بسیج کارگری و کارمندی دیدار کردند و در جهت کیفی سازی فعالیتها و ارتباط موثرتر با این مجموعه  مطالبی بیان شد. 

سید محسن ابطحی نژاد و معاونین این حوزه در ادامه وارد نیروگاه رامین شده و در جمع فرماندهی و اعضای شورای پایگاه مقاومت بسیج نیروگاه رامین حضور یافتند و جلسات تخصصی معاونین حوزه برق حرارتی با معاونین پایگاه بسیج نیروگاه رامین انجام گرفت.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج برق حرارتی سپس جهت نشست صمیمی و دیدار با کارکنان جهادگر و بسیجی نیروگاه رامین ، در نمازخانه نیروگاه رامین حضور یافت و ضمن تقدیر از تلاشهای مدیران و کارکنان این مجموعه در پایداری تولید انرژی الکتریکی ، افزایش میزان تولید 1000 مگاوات به 1400 مگاوات تولید برق در تابستان گذشته را حاصل تجربه ، تخصص ، تلاش شبانه روزی و گسترش فرهنگ مجاهدت و ایثار و تفکر بسیجی همه اعضای نیروگاه رامین ، با کمترین امکانات و در سختترین شرایط محیطی برشمرد.

ابطحی نژاد در ادامه افزود: تشکیل بسیج مستضعفین پس از تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با هدف اصلی حفظ و حراست و پاسداری از انقلاب اسلامی صورت گرفته است و نقطه شروعی برای انقلاب بزرگ جهانی به رهبری حضرت مهدی(عج) می باشد. 

فرمانده حوزه مقاومت بسیج برق حرارتی اولین گام برای تحقق  تمدن نوین اسلامی بر پایه فرمایشان امام راحل و رهبر حکیم انقلاب را تشکیل انقلاب اسلامی ذکر نمود و گفت: تشکیل انقلاب اسلامی زمینه تاسیس نظام اسلامی و پس از آن تشکیل دولت اسلامی و سپس شکل گرفتن جامعه اسلامی و در نهایت تشکیل تمدن جهانی اسلامی می باشد که همه اینها در راستای زمینه سازی ظهور منجی عدالت گستر در تمام عالم بشریت است. 

وی در بیاناتی ماموریت و وظیفه اصلی بسیج در نیروگاهها را  تولید برق پایدار  و پیشگیری و ممانعت از بروز اختلال در تولید برق عنوان نمود و افزود: بسیج تلاش میکند موانعی را که در حالت عادی رفع نمیشود با حرکات جهادی گونه مرتفع نماید و همچنین ضمن رصدهای خود، سعی در جلوگیری از بوجود آمدن مشکلات امنیتی بنماید تا ضمن حفظ سلامت نیروگاه و کارکنان آن بتوانیم پایداری تولید برق حداکثری را داشته باشیم.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج برق حرارتی  همچنین فعالیت های علمی پژوهشی ، ماموریتهای جهادی و بسیج سازندگی در حوادث طبیعی و همچنین محرومیت زدایی و دیگر ماموریتهای محوله خارج از نیروگاه را از ماموریتهای فرعی بسیج نیروگاهها عنوان نمود. 
سید محسن ابطحی نژاد  برگزاری مسابقات ورزشی و فرهنگی ، برپایی مراسمات ملی و مذهبی ، برپایی سفرهای زیارتی و اردوهای تفریحی درون و برون استانی و اهدای هدایا در مناسبتها و دیگر فعالیتهای فرهنگی و اجتماعی برای کارکنان نیروگاهها را بمنظور جذب و سازماندهی و ایجاد روحیه نشاط و شادابی و انگیزشی در کارها ضروری دانست و از همه فرماندهان پایگاهها و مدیران ارشد نیروگاهها خواست برنامه های ابلاغی ستادی و نیز طرحهای موثر خود را با تمام قوا اجرایی نمایند.
سیدمحسن ابطحی نژاد همچنین ضمن بازدید از طرح جهادی ساختمان سازی در دو مدرسه شهرستان باوی در جهت مسئولیتهای اجتماعی نیروگاه رامین ، با حضور در معراج شهدای اهواز و نیز منزل خانواده معظم شهید همکار نیروگاه رامین یاد و خاطره شهید همکار نیروگاهی و شهدای جنگ تحمیلی را گرامی داشتند. 
گفتنی است مدیر عامل نیروگاه رامین نیز ضمن ارائه گزارشی از  فعالیتهای  مدیران و کارشناسان این مجموعه در جهت پایداری تولید و افزایش 400 مگاواتی در تابستان امسال ، از آمادگی این نیروگاه برای افزایش 200 مگاوات دیگر در صورت پشتیبانی برق حرارتی در پیک برق تابستان سال آینده خبر داد.
۱ بهمن ۱۴۰۲ ۱۱:۴۴
روابط عمومی نیروگاه رامین www.raminpower.ir |
تعداد بازدید : ۱۰۴