اخبار

جمعه های پدر فرزندی در نیروگاه رامین;

برگزاری چهارمین مرحله اردوی راهیان پیشرفت ویژه فرزندان کارکنان نیروگاه رامین

برگزاری چهارمین مرحله اردوی راهیان پیشرفت ویژه فرزندان کارکنان نیروگاه رامین
فرزندان کارکنان نیروگاه رامین استقامت و تحمل سختی های پدران خود برای تولید پایدار انرژی حیاتی برق و خدمت به خانواده و مردم را ستودند.

به گزارش روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز ، بمنظور آشنایی فرزندان کارکنان با نحوه تولید برق و سختی هایی که پدرانشان در فرایند تولید برق متحمل میشوند اردوی یکروزه ای با همت روابط عمومی و پایگاه مقاومت بسیج نیروگاه رامین انجام گرفت .

در بازدید این هفته که چهارمین دور از اردوی راهیان پیشرفت فرزندان کارکنان ویژه دختران مقاطع تحصیلی کلاس پنجم تا دهم بود حجت الاسلام حسینی فرمانده پایگاه مقاومت بسیج نیروگاه با حضور در این جمع ضمن خوش آمدگویی ، مطالبی را پیرامون اهمیت و ارزش کار کارکنان صنعت برق و توجه به مدیریت مصرف برق بیان نمود و فرزندان کارکنان را سفیرانی برشمرد که میتوانند ضمن بیان سختی های بسیار تولید برق برای خانواده ها و دوستان خود ، مدیریت مصرف برق را در جامعه فراگیر نمایند.

در این بازدید یکروزه ، دختران کارکنان نیروگاه با حضور در برخی از بخشهای فنی نیروگاه از نزدیک با شرایط کاری سخت پدران خود آشنا شدند. 

در بخش دیگر بازدید ، بمنظور ایجاد روحیه نشاط و شادی مسابقاتی برای فرزندان و پدران برگزار و هدایایی به آنها اهداء گردید. 

در پایان این اردوی علمی فرهنگی و تفریحی ، فرزندان کارکنان با حضور در تریبون مسجد نیروگاه ضمن تشکر از برگزارکنندگان این اردو برای نشان دادن زحمات پدرانشان ، از پدران خود که برای خانواده و سرزمین ایران اسلامی متحمل سختی ها میشوند با بیان کلمات محبت آمیز تشکر خود را ابراز کردند. 

۲۳ دی ۱۴۰۲ ۰۸:۳۲
روابط عمومی نیروگاه رامین www.raminpower.ir |
تعداد بازدید : ۱۰۷