اخبار

تولید بیش از 6 میلیون مگاوات ساعت برق در نیروگاه رامین اهواز

تولید بیش از 6 میلیون مگاوات ساعت برق در نیروگاه رامین اهواز

به گزارش روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز ، در 9 ماهه نخست سال جاری این نیروگاه توانست بیش از 6 میلیون مگاوات انرژی الکتریکی تولید نماید.

محسن حافظی مدیرعامل نیروگاه  رامین در این باره گفت: متخصصان این نیروگاه ضمن تولید بیش از 500 هزار مگاوات برق در آذرماه توانسته اند با گذر از  فصول بهار، تابستان و پاییز در کل 6 میلیون و 350 هزار و 74 مگاوات انرژی الکتریکی را تولید نمایند. 

حافظی متوسط تولید لحظه ای در آذرماه را 252 مگاوات ذکر نمود و افزود: با میزان ساعت کارکرد واحدهای تولیدی آْذرماه بمیزان 1983 ساعت ، مقدار ساعت کارکرد واحدهای تولیدی در 9 ماهه امسال به 28 هزار و 757 ساعت رسیده است. 

وی از آغاز تعمیرات میان دوره ای و اساسی واحدهای این نیروگاه خبرداد و گفت: هر ساله با شروع فصل کاهش مصرف برق در کشور واحدهای نیروگاهی بصورت کوتاه مدت و بلند مدت تحت تعمیرات قرار میگیرند تا برای تابستان سال آینده آمادگی حداکثری را برای خدمت رسانی به مردم و صنایع داشته باشند. 

حافظی افزود: کارشناسان این نیروگاه در تلاشند با استفاده از تخصص و تجربه کسب شده در این سالها ، برای افزایش 200 مگاواتی تولید برق در سال آینده گامهای موثری را بردارند.

۴ دی ۱۴۰۲ ۱۵:۱۵
روابط عمومی نیروگاه رامین www.raminpower.ir |
تعداد بازدید : ۱۵۸