اخبار

بمناسبت هفته بسیج صورت گرفت;

دیدار مدیرعامل نیروگاه رامین با فرماندهی سپاه شهرستان باوی

دیدار مدیرعامل نیروگاه رامین با فرماندهی سپاه شهرستان باوی

 

به گزارش روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز ، بمناسبت هفته بسیج مهندس محسن حافظی مدیر عامل نیروگاه رامین با فرمانده سپاه شهرستان باوی دیدار و گفتگو نمود.

محسن حافظی ضمن تبریک هفته بسیج و ایثارگریهای بسیجیان در عرصه های مختلف گفت: بسیج شجره طیبه ای است که امام خمینی(ره) آن را پایه گذاری نمود و این نهاد مردمی از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون خدمات ارزشمندی را به کشور ارائه نموده است.

مدیر عامل نیروگاه رامین ضمن ارائه گزارشی از اقدامات نیروگاه رامین در بخشهای مختلف فنی در جهت بهبود وضعیت تولید برق و افزایش بیش از 400 مگاواتی تولید برق در تابستان امسال به نقش مهم بسیج در صنعت اشاره کرد و افزود: بسیجیان نیروگاه رامین علاوه بر ماموریت های محوله، با تشکیل قرارگاه های جهادی، علمی و فرهنگی اقدامات ارزشمندی را در نیروگاه انجام داده اند و امیدواریم که همچون گذشته در ارائه طرح ها و پروژه های علمی و صنعتی پیشگام باشند.

سرهنگ احمدی ثنا فرمانده سپاه ناحیه امام حسن مجتبی(ع) شهرستان باوی نیز ضمن تبریک کسب رتبه برتر نیروگاه رامین در کشور با قدردانی از مدیر عامل و همه کارکنان سختکوش بویژه بسیجیان نیروگاه رامین تصریح نمود: تفکر بسیجی در همه عرصه ها ، موفقیت های بزرگی را برای کشور رقم زده و بسیاری از طرح های صنعتی در کشور با تفکر بسیجی به بار نشسته است.

وی گفت: هم اکنون نیز بسیج با همه توان در خدمت صنعت کشور خواهد بود و خوشبختانه بسیج و بسیجیان نیروگاه رامین در این زمینه پیشگام هستند.
۵ آذر ۱۴۰۲ ۱۷:۳۵
روابط عمومی نیروگاه رامین www.raminpower.ir |
تعداد بازدید : ۲۶۹