اخبار

دیدار مدیرعامل نیروگاه رامین با امام جمعه شهر ویس

دیدار مدیرعامل نیروگاه رامین با امام جمعه شهر ویس

 

به گزارش روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز، محسن حافظی بیرگانی مدیرعامل نیروگاه رامین اهواز بعد از گذر موفقیت آمیز از فصل گرم سال و دوران اوج مصرف با امام جمعه شهر ویس همجوار با نیروگاه رامین دیدار کرد.

در این دیدار محسن حافظی مدیرعامل نیروگاه رامین ، گزارشی از فعالیت ها و اقدامات انجام گرفته در فصل تابستان در جهت حفظ پایداری تولید برق و افزایش تولید صورت گرفته  و برنامه های در دست اقدام برای رفع محدودیتها و آغاز تعمیرات دوره ای و اساسی واحدها ارائه نمود.

حافظی گفت : با وجود گرمای بی سابقه امسال در خوزستان ، با تلاش مضاعف و همفکری مدیران و کارکنان سختکوش این مجموعه صنعتی توانستیم امسال بیش از 400 مگاوات تولیدمان را افزایش دهیم.

وی همچنین افزود: امسال علاوه بر ثبت رکورد افزایش تولید برق ، در بخشهای حراست ، روابط عمومی و امور فرهنگی نیز رتبه برتر را در بین نیروگاههای کشور کسب نموده ایم که نشان از توجه نیروگاه به امور امنیتی، فرهنگی،اجتماعی و اطلاع رسانی  نیروگاه رامین می باشد. 

حجت الاسلام آفرین امام جمعه شهر ویس نیز با تقدیر و تشکر از خدمات شبانه روزی کارکنان و مسئولان نیروگاه در ارائه خدمت صادقانه به مردم و آرزوی تداوم موفقیت ها، بر گسترش روابط و هم افزایی در همه عرصه ها بویژه در عرصه فرهنگی و اجتماعی برای خدمت رسانی بیشتر به مردم و بویژه رعایت الگوی مصرف برق در کل سال تأکید نمود.

۵ آذر ۱۴۰۲ ۱۴:۵۹
روابط عمومی نیروگاه رامین www.raminpower.ir |
تعداد بازدید : ۱۳۳