اخبار

استقبال نیروگاه رامین از جوانان جویای علم;

آغاز اردوهای راهیان پیشرفت در نیمه دوم سال جاری

آغاز اردوهای راهیان پیشرفت در نیمه دوم سال جاری

 

به گزارش روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز ، داوود سلیمانی مدیر روابط عمومی نیروگاه رامین در این باره گفت: با گذر از پیک برق تابستان و آغاز سال تحصیلی جدید ، اردوهای راهیان پیشرفت دانشجویان و دانش آموزان در راستای شناخت آنها از فرایند تولید برق نیروگاهها ، و نیز پیچیدگی و سختیهای تولید این انرژی حرارتی در این نیروگاه آغاز شد. 

داوود سلیمانی گفت : در این بازدیدهای علمی دانشجویان و دانش آموزان مقطع راهنمایی به بالا با حضور در بخشهای مختلف نیروگاه با فرایند تولید این انرژی حیاتی و چالشهای آن آشنا می شوند.

مدیر روابط عمومی نیروگاه رامین گفت :  امید است با اجرای این طرح شاهد ارتقاء سطح آگاهی دانشجویان و دانش آموزان از تولید برق بوده و زمینه ارتباط صنعت با دانشگاه را بیش از پیش بهبود دهیم.

وی افزود : در نیمه دوم سال گذشته همزمان با شروع سال تحصیلی بیش از 1300 نفر از دانشجویان و دانش آموزان ضمن حضور در نیروگاه از نزدیک با فرایند و سختی های تولید برق آشنا شده اند.

لازم به ذکر است نیروگاه رامین اهواز با ۶ واحد تولیدی بزرگ‌ترین نیروگاه بخاری کشور می‌باشد و نقش مهمی در تأمین برق مورد نیاز مردم و صنایع استان خوزستان و پشتیبانی از شبکه سراسری برق کشور ایفا می‌کند.

۹ آبان ۱۴۰۲ ۱۴:۰۷
تعداد بازدید : ۱۹۴