اخبار

به منظور انجام تعمیرات میان دوره‌ای؛

واحد شماره 3 نیروگاه رامین از مدار تولید خارج شد

واحد شماره 3 نیروگاه رامین از مدار تولید خارج شد
سرپرست معاونت نگهداری و تعمیرات نیروگاه رامین از خروج واحد شماره 3 این نیروگاه به منظور انجام تعمیرات میان دوره‌ای جهت آمادگی تولید در فصل زمستان خبر داد.

 

به گزارش روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز ، سعید پرشی سرپرست معاونت نگهداری و تعمیرات این نیروگاه ضمن تقدیر و تبریک گذر موفقیت آمیز از پیک مصرف برق گفت: پس از سپری شدن تابستان بسیار داغ امسال و با شروع روند کاهشی مصرف برق کشور واحد شماره 3 نیروگاه رامین جهت تعمیرات میان دوره ای و بمنظور رفع محدودیتهای تولیدی از مدار تولید برق خارج شد.

سعید پرشی گفت : مجموعه نیروگاه رامین چالشها و مشکلات زیادی را طی سالهای اخیر گذر نموده و خرسندیم که نتیجه این تلاشها که با همدلی و همراهی مدیران و کلیه همکاران نیروگاه محقق شد افزایش ۴۰۰ مگاواتی و آسایش و رفاه مردم در تابستان سال جاری بوده است.

وی افزود: تداوم این دستاورد و ارتقا سطح تولید برق در نیروگاه رامین مهمترین رویکرد ماست و انشاالله با برنامه ریزی هدفمند شاهد تولید ۱۶۰۰ مگاواتی در تابستان سال ۱۴۰۳ باشیم.

پرشی گفت: بر همین اساس و طبق برنامه ریزی صورت گرفته جهت رفع اشکالات فنی واحد شماره ۳ ، اقداماتی از قبیل رفع دیفکتهای مهم در بخشهای توربین ، بویلر ، کندانسور و تجهیزات جانبی همچنین سرویس دوره ای تجهیزات و رفع ارتعاشات توربین انجام خواهد شد که با اجرای این پروژه شاهد رفع محدودیت و افزایش تولید این واحد ۳۰۵ مگاواتی خواهیم بود.

لازم بذکر است نیروگاه رامین اهواز با 6 واحد تولیدی بزرگترین نیروگاه بخاری کشور است و با توجه به اینکه امسال اهواز بعنوان گرمترین نقطه زمین اعلام شده بود توانسته است در پیک برق تابستان امسال علاوه بر تولید پایدار ، روند تولید افزایشی را در کارنامه خود ثبت نماید و نقش همیشگی خود را که همانا تقویت ، تثبیت و پایداری شبکه سراسری برق کشور در جهت خدمت رسانی به مردم است بخوبی ایفاء نماید.

۲۴ مهر ۱۴۰۲ ۱۲:۴۴
روابط عمومی نیروگاه رامین www.raminpower.ir |
تعداد بازدید : ۱۹۹