اخبار

پیام مهندس حافظی مدیرعامل نیروگاه رامین اهواز در حمایت از پیروزی ها و آرمانهای ملت فلسطین

پیام مهندس حافظی مدیرعامل نیروگاه رامین اهواز در حمایت از پیروزی ها و آرمانهای ملت فلسطین

 

به گزارش روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز؛ محسن حافظی مدیرعامل نیروگاه رامین اهواز در پیامی حمایت از پیروزی های اخیر و آرمانهای ملت فلسطین را وظیفه همه ملتهای مسلمان و ستمدیده گان جهان از جور ظالمان دانست.

متن پیام؛

بسم الله الرحمن الرحیم

«.. وَظَنُّوا أَنَّهُمْ مَانِعَتُهُمْ حُصُونُهُمْ مِنَ اللَّهِ فَأَتَاهُمُ اللَّهُ مِنْ حَیْثُ لَمْ یَحْتَسِبُوا وَقَذَفَ فِی قُلُوبِهِمُ الرُّعْبَ ...» (حشر/۲)

و خودشان نیز گمان می‌کردند که دِژهای محکمشان آن‌ها را از عذاب الهی مانع می‌شود؛ امّا خداوند از آنجا که گمان نمی‌کردند به سراغشان آمد و در دلهایشان ترس و وحشت افکند.

 

بی تردید غرش تند باد عظیم جبهه مقاومت و عملیات بهت آور و عزت بخش «طوفان الاقصی» رزمندگان فلسطینی ، دل‌های آزادگان و مستضعفان جهان را شاد ، و خشم و سردرگمی جبهه استکبار را برانگیخت.

امروز جوانان غیور فلسطین در قامتی مقتدرانه و متفاوت از گذشته در برابر ظلم اسرائیل غاصب قیام کرده و با درس آموزی از مکتب امام خمینی( ره) و مقام عظمای ولایت حضرت آیت الله خامنه ای(مد ظله) کارزار مقاومت را از ستیز با سنگ، بدل به ستیز موشکی نمودند و به حول و قوه الهی درس عبرت آموز و بزرگی به صهیونیسم غاصب و حامیانش نشان دادند.

کارکنان و خانواده نیروگاه رامین اهواز این پیروزی شیرین و امید آفرین رزمندگان فلسطینی را به همه آزادی خواهان جهان، خصوصا محور مقاومت تبریک گفته و ضمن آرزوی پیروزی‌های مستمر برای رزمندگان و مردم ستمدیده فلسطین، بر لزوم اتحاد و انسجام جهان اسلام در مبارزه با رژیم صهیونیستی تا پیروزی نهایی تأکید می‌نماییم.


محسن حافظی

مدیر عامل نیروگاه رامین اهواز

مهرماه ۱۴۰۲

۱۷ مهر ۱۴۰۲ ۱۸:۴۸
تعداد بازدید : ۱۲۵