اخبار

بمنظور ارتقا سطح آمادگی در شرایط اورژانسی

دستگاه احیای قلبی و عروقی در نیروگاه رامین اهواز نصب و راه اندازی شد.

دستگاه احیای قلبی و عروقی در نیروگاه رامین اهواز نصب و راه اندازی شد.
پس از پیگیری های صورت گرفته دستگاه DCشوک جدید بهمراه مانیتورینگ قلبی در محل درمانگاه نیروگاه نصب و پس از تست های نهایی آماده بهره برداری شده است.

 

به گزارش روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز ، دستگاه DC شوک و مانیتورینگ قلبی جدید به منظور بهبود  خدمات پیش بیمارستانی در درمانگاه نیروگاه رامین نصب و راه اندازی شد. 

ویدا صادقی دهکردی رئیس اداره HSE نیروگاه رامین در این باره گفت: پس از پیگیری های صورت گرفته دستگاه DCشوک جدید بهمراه مانیتورینگ قلبی در محل درمانگاه نیروگاه نصب و پس از تست های نهایی آماده بهره برداری شده است. 

صادقی با اشاره به اهمیت این دستگاه در حفظ جان بیماران گفت: هنگام بروز حمله و ایست قلبی در افراد لازم است که فرد مددجو به سرعت احیاء گردد و به این منظور دستگاه DC َشوک  به کار گرفته می شود.این دستگاه با دادن شوک الکتریکی به بیماران حمله قلبی،جان آنها رانجات می دهد.

وی افزود: دستگاه DC شوک جدید نصب شده یکی از بروز ترین دستگاههای احیای قلبی و عروقی می باشد که نسبت به مدل قدیمی  آن مجهز به صفحه نمایش جهت نشان دادن اطلاعات گوناگون به منظور بررسی وضعیت بیمار و دستگاه و با قابلیت پرتابل بودن می باشد. 

صادقی ضمن قدردانی از حمایتهای مجموعه مدیریت نیروگاه در جهت تجهیز درمانگاه ، حفظ سلامت کارکنان را اولویت اول نیروگاه برشمرد و اظهار امیدواری نمود همواره شاهد سلامتی همکاران در این مجموعه باشیم.

۱۵ مهر ۱۴۰۲ ۰۹:۲۶
روابط عمومی نیروگاه رامین www.raminpower.ir |
تعداد بازدید : ۱۵۵