اخبار

بزرگداشت روز ایمنی و آتش نشانی در نیروگاه رامین اهواز

بزرگداشت روز ایمنی و آتش نشانی در نیروگاه رامین اهواز
به گزارش روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز، مراسم روز  ایمنی و آتش نشانی با حضور مدیر عامل و جمعی از مدیران و کارکنان نیروگاه رامین ، فرمانده حوزه مقاومت بسیج کارگری شهرستان باوی و حضور فرزندان کارکنان اداره ایمنی و آتش نشانی این نیروگاه برگزار شد.

در ابتدای این برنامه ویدا صادقی دهکردی رئیس اداره  HSE نیروگاه به ارائه گزارشی از عملکرد این اداره در یکسال گذشته پرداخت و حضور بموقع پرسنل ایمنی و آتش نشانی در شرایط اضطراری و ایمن سازی محیط را مهمترین رویکرد این مجموعه عنوان نمود.

مدیرعامل نیروگاه رامین نیز ضمن تقدیر از همکاران بخش ایمنی و آتش نشانی با اشاره به نقش حیاتی این نیروگاه در پایداری شبکه برق سراسری ، سلامت نیروی انسانی را رکن اصلی تثبیت و پایداری برق برشمرد و بر لزوم نصب و راه اندازی تجهیزات بروز جهت جلوگیری از حوادث احتمالی تاکید نمود.
وی به نقش مهم، فعال و حیاتی اکیپ آتش نشانان در دوران دفاع مقدس پس از بمباران های رژیم بعث عراق اشاره نمود و همزمانی روز ایمنی و آتش نشانی با هفته دفاع مقدس را یادآور جانفشانی های آتش نشانان و تداوم اشاعه فرهنگ ایثار در شرایط مختلف دانست.
در بخش دیگر این مراسم  ۷ نفر از کارکنان نمونه این اداره توسط مدیر عامل نیروگاه مورد تقدیر قرار گرفتند و با توجه به حضور فرزندان کارکنان اداره HSE نیروگاه ، برای ایجاد روحیه نشاط و شادابی مسابقه طناب کشی برگزار و به برندگان هدایایی اهدا شد .
 رژه خودرویی اداره HSE با حضور خودروهای امدادی، پشتیبانی و آتش نشانی و برگزاری مسابقه چند مرحله ای آمادگی نیروهای آتش نشانی از دیگر محورهای این مراسم بوده است.
۷ مهر ۱۴۰۲ ۱۳:۲۹
روابط عمومی نیروگاه رامین www.raminpower.ir |
تعداد بازدید : ۱۵۳