اخبار

در اوج پیک برق تابستان اهواز

تولید برق نیروگاه رامین اهواز 25 درصد افزایش یافت

تولید برق نیروگاه رامین اهواز  25 درصد افزایش یافت
این نیروگاه با همت و تلاش خستگی ناپذیر کارکنان خود توانسته است در پیک مصرف برق تابستان توان تولید خود را 25 درصد افزایش دهد.

 

به گزارش روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز : محسن حافظی مدیر عامل نیروگاه رامین اهواز ضمن تقدیر از تلاش و همت کارکنان این نیروگاه در پایداری تولید و خدمت رسانی مستمر به مردم ، تولید 6 ماهه نخست امسال را 4 میلیون و 320 هزار و 809 مگاوات ساعت عنوان کرد. 

حافظی گفت : تابستان امسال بعنوان گرمترین تابستان تاریخ جهان و استان خوزستان بویژه شهر اهواز نیز به عنوان یکی از گرمترین نقاط جهان بود که این موضوع اهمیت و حساسیت تولید انرژی حیاتی برق را دوچندان کرده بود.

وی گفت : با توجه به تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم تمرکز مراکز صنعتی بر افزایش تولید،تلاشگران این نیروگاه با روحیه جهادی خود توانستند تولید این نیروگاه را در اوج پیک مصرف برق تابستان را به میزان 25 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش دهند که این دستاورد منجر به تامین آسایش مردم در این ایام شده است.

حافظی همچنین از افزایش 29 مگاواتی متوسط تولید لحظه ای و نیز افزایش 9 درصدی ساعت کارکرد واحدهای تولیدی این نیروگاه در شهریور امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.

وی تامین برق پایدار شبکه سراسری و خدمت رسانی مستمر به مردم را مهمترین رسالت این مجموعه تولیدی برق عنوان کرد و افزود: همواره همه تلاش خود را جهت دستیابی به اهداف و برنامه های تولیدی خود بکار می گیریم تا بتوانیم در انجام رسالت خود و خدمت رسانی به مردم عزیز سربلند باشیم . 

شایان ذکر است استان خوزستان بدلیل شرایط آب و هوایی گرم و استقرار صنایع بزرگ ، دومین استان پرمصرف انرژی برق پس از استان تهران است و نیروگاه رامین اهواز با 6 واحد تولیدی بزرگترین نیروگاه بخاری کشور است و توانسته است پیک برق تابستان امسال را با وجود گرمترین تابستان دهه های اخیر با موفقیت سپری نماید و نقش همیشگی خود را که همانا تقویت ، تثبیت و پایداری شبکه سراسری برق کشور در جهت خدمت رسانی به مردم است بخوبی ایفاء نماید.

۵ مهر ۱۴۰۲ ۱۶:۱۲
روابط عمومی نیروگاه رامین www.raminpower.ir |
تعداد بازدید : ۱۶۱