اخبار

در گرم‌ترین ماههای سال صورت گرفت؛

افزایش ۲۴ درصدی تولید برق در نیروگاه رامین اهواز

افزایش ۲۴ درصدی تولید برق در نیروگاه رامین اهواز

 

به گزارش روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز مدیرعامل نیروگاه رامین با اعلام این خبر گفت با تولید بیش از ۹۸۰ هزار مگاوات برق در مرداد ماه سال جاری شاهد افزایش ۲۴درصدی تولید برق این نیروگاه در مقایسه با مدت مشابه سال قبل بودیم.

محسن حافظی مدیرعامل نیروگاه رامین مجموع تولید ۵ ماه نخست سال جاری  را ۳ میلیون و ۳۹۷هزار ۴۰۴ مگاوات ساعت عنوان نمود و گفت: نیروگاه های حرارتی بیش از ۹۳درصد برق کشور را تولید می کنند و نیروگاه رامین اهواز نیز بعنوان بزرگترین نیروگاه بخاری کشور نقش مهمی در تامین این انرژی حیاتی ایفا می کند.

وی با اشاره به افزایش 40 مگاواتی تولید لحظه ای واحد‌های نیروگاه رامین در مرداد سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل  گفت:   طی سالهای اخیر این نیروگاه دارای چالش‌های متعددی بوده که با تکیه بر دانش و تجربه ارزشمند کارکنان و حمایت های مدیران ارشد صنعت برق حرارتی شاهد بهبود تولید و رفع محدودیت های فنی بودیم.

مدیر عامل نیروگاه رامین اظهار امیدواری نمود با تکیه بر عزم و همت کارکنان این نیروگاه سعی خواهیم نمود تا روند رو به رشد تولید برق در این نیروگاه را تثبیت و تقویت کنیم و امیدواریم با مشارکت مردم و صرفه جویی در این انرژی شاهد گذر موفقیت آمیز تلاشگران صنعت برق از پیک مصرف برق و تابستان طاقت‌فرسای امسال باشیم.

گفتنی است نیروگاه رامین اهواز بزرگترین نیروگاه حرارتی کشور با  6 واحد تولیدی در حال گذر از آخرین روزهای پرمصرف برق در تابستان گرم خوزستان می باشد و نقش مهمی را در تقویت ، تثبیت و پایداری شبکه سراسری برق کشور  ایفاء می کند.

۴ شهریور ۱۴۰۲ ۱۶:۰۲
روابط عمومی نیروگاه رامین www.raminpower.ir |
تعداد بازدید : ۱۸۹