اخبار

بیانیه نیروگاه رامین اهواز در محکومیت هتک حرمت قرآن کریم

بیانیه نیروگاه رامین اهواز در محکومیت هتک حرمت قرآن کریم

 

بسمه تعالی

یُریدونَ لِیُطْفِئوا نورَ اللهِ بِاَفواهِهِم وَاللهُ مُتِمُّ نورِهِ و لوْ کَرِهَ الْکافِرونَ « سوره صف- آیه 8»

کافران می‌خواهند تا نور خدا را به گفتار باطل ( و طعن و مسخره) خاموش کنند و البته خدا نور خود را هر چند کافران خوش ندارند کامل و محفوظ خواهد داشت.

 

ندای مظلومیت قرآن و اسلام هنوز از پس چهارده قرن به گوش می‌رسد و هنوز دشمنان اسلام و مسلمین، همچون سالهای نخست صدور اسلام، با جهل بوسفیانی و رذیلت قابیلی خود، حریم حرمت دین می‌شکنند و با تعرض به ساحت مقدسات، داغ ننگ و لعن بر چهره روزگار دون می‌نشانند.

تفکر اهانت به این مصحف شریف تنها توهین به اسلام و مسلمین نیست بلکه توهین به تمام ادیان و کتب آسمانی است لذا وظیفه تمام پیروان ادیان الهی و آزادگان و آزاد اندیشان جهان است که در برابر این عمل شنیع و اقدام جاهلانه، بی‌تفاوت نباشند و با محکومیت آن از عاملان اینگونه رفتارها اعلام برائت نمایند.

آنچه روشن است اینکه؛ موج انزجار و نفرت از این اقدام شنیع و پلید عناصر افراطی و دین ستیز و پشتیبانان دغل باز آن؛ نه تنها از عظمت و پیشرفت اسلام و قرآن کم نخواهد کرد بلکه به گفته مقام معظم رهبری، "آینده از آن اسلام است."

کارکنان و خانواده نیروگاه رامین اهواز ضمن محکوم کردن این توهین غیر قابل گذشت، خواستار واکنش‌های غیرتمندانه و دشمن‌شکن از طرف تمامی دوستداران قرآن، علیه امثال چنین اتفاقات است و خواهان اشدّ مجازات برای توهین کنندگان به قرآن عزیز است.


«شورای فرهنگی نیروگاه رامین اهواز »

۳۱ تیر ۱۴۰۲ ۱۱:۴۱
تعداد بازدید : ۳۰۵