اخبار

در ۳ ماهه نخست امسال صورت گرفت

ساخت و بازسازی بیش از 1700 قطعه نیروگاهی توسط متخصصان نیروگاه رامین اهواز

ساخت و بازسازی  بیش از 1700 قطعه نیروگاهی توسط متخصصان نیروگاه رامین اهواز
به گزارش روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز : محسن حافظی مدیرعامل نیروگاه رامین با اعلام این خبر گفت: تکیه بر دانش و توانمندی متخصصان خلاق و استفاده از پتانسیل و ظرفیت داخلی یکی از مهمترین رویکردهای ما بمنظور تامین نیازهای خود، رفع مشکلات فنی ، صرفه جویی ارزی و ریالی و همچنین گذر از چالشهای اقتصادی و تحریمی است. 

حافظی  در ادامه تعداد کل قطعات مورد ساخت و بازسازی در 3 ماهه نخست سال جاری را 1753 قطعه برشمرد که شامل تعداد  816 قطعه ساخته شده و 937 قطعه بازسازی شده می باشد. 

وی با اشاره به تنوع و حساسیت بالای قطعات مورد نیاز واحدهای تولید برق نیروگاه رامین و هزینه بالای تامین این قطعات از بازارهای داخلی و خارجی ،  تنوع کل قطعات ساخته شده  در اولین فصل سال 1402 را 161 نوع قطعه و تنوع قطعات بازسازی شده را 252 نوع قطعه اعلام نمود.

 

حمدالله ممبینی سرپرست کارگاههای عمومی نیروگاه رامین ، ساخت  شافت بوستر پمپ و متعلقات آن ، ساخت قطعات کوپلینگ درایو ابزاردقیق ، ساخت شافت پمپ CH و متعلقات ، ساخت درپوش الکترموتور برج های خنک کن ، ساخت پیچ های انبساطی پمپ PTH واحد3 را از جمله برجسته ترین قطعات ساخته شده در 3 ماهه نخست سال جاری برشمرد.
وی همچنین  سنگ زنی و تراش کلیدهای عرضی سیلندرهای IP و HPتوربین واحد5 ، سنگ زنی و صیقل کاری اسلیپ رینگ ژنراتور واحد 2 ، ترمیم و پولیش کاری بیرینگ های ایرهیتر ، زنش گیری پروانه های پمپ PTHواحد3 ، تراش همه دفیوزها و درپوش های پمپ PTH واحد 3 ، سنگ زنی و تراش کلیدهای عرضی سیلندرهای IP و HP توربین واحد5 و کف تراشی روتور الکترموتور برج خنک کن فاز یک را از جمله فعالیتهای برجسته در حوزه بازسازی قطعات نیروگاهی عنوان نمود.
۶ تیر ۱۴۰۲ ۰۹:۱۳
روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز www.raminpower.ir |
تعداد بازدید : ۲۲۶