اخبار

بمناسبت روز جهانی کار و کارگر و هفته بسیج کارگری؛

از تلاشگران نمونه نیروگاه رامین اهواز تقدیر شد

از تلاشگران نمونه نیروگاه رامین اهواز تقدیر شد

 

 به گزارش روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز ، طی مراسمی بمنظور نکوداشت روز جهانی کارو کارگر ، هفته بسیج کارگری و روز ملی صنعت برق از تلاشگران نمونه این مجموعه که با حضور مهندس حافظی مدیر عامل نیروگاه ، مهندس عچرش رئیس اداره کار و رفاه اجتماعی شهرستان باوی و جمعی از مدیران و کارکنان برگزار شد تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

محسن حافظی مدیر عامل نیروگاه رامین ضمن تقدیر از همه کارکنان نیروگاه در اجرای وظایف سازمانی و تلاش جهت گونه آنان در رفع چالشها  به بیان جایگاه والای تلاشگران نیروگاه رامین پرداخت.

وی با اشاره به روز ملی صنعت برق اظهار داشت : حاصل کار ما آسایش و روشنی خانه های مردم و چرخش صنعت است و محصول تولیدی و تلاش ما تاثیر مستقیمی بر زندگی و پویایی جامعه دارد.

حافظی تمام کارگران و متخصصان نیروگاه رامین را شایسته تقدیر برشمرد و افزود: مجموعه مدیران نیروگاه همه تلاش و همت خود را جهت رفع مشکلات فنی و سازمانی به کارگرفتند و با توجه به آغاز پیک مصرف برق طی روزهای آتی امیدواریم با تداوم و تقویت فرهنگ همدلی در میان همه تلاشگران شاهد اتمام پروژه های تعمیراتی و رفع محدودیت ها بوده با آمادگی مطلوبی به استقبال تابستان و تولید پایدار انرژی برق  برویم.

حجت الاسلام حسینی امام جماعت نیروگاه رامین نیز به تشریح جایگاه کار و کارگر در اسلام پرداخت و گفت:  کسانی که با تلاش و کوشش خود در جهت تامین مشیعت خود و پویایی جامعه گام برمی دارند جایگاهی والا و ارزشمند نزد خداوند متعال دارند.

وی به فعالیت های پایگاه مقاومت بسیج نیروگاه و حضور جهت گونه تلاشگران بسیجی این مجموعه پرداخت و گفت:  بخش مهمی از دستاوردهای این نیروگاه مرهون ایثار و تعهد تلاشگران نیروگاه است که در شرایط سخت کاری و با وجود محدودیت ها و خطرات در جهت رفع مشکلات این مجموعه ایثار می کنند تا خدمت رسان شایسته ای مردم ایران اسلامی باشند.

لازم بذکر است در این مراسم از ۲۴ نفر از کارگران نمونه نیروگاه رامین و ۴ نفر از فعالین عرصه قرآنی با اهدا لوح و هدایایی تجلیل بعمل آمد.

** تلاشگران نمونه نیروگاه رامین در سال ۱۴۰۱ :

محمد امیری-میلا حلوایی- سید صادق موسوی- کسری محمودی-ایمان پورحسن-علیرضا احسانی_هدایت الله بیگدلی-مهران مهرانیان_ محمد تعب زاده_خسرو امامی- یوسف ناصری- افشین جونبازی_ محمد حسینی_علیرضا سامانی_ روح الله بوستانی_علی نجفی_رحمان نبگان_سید جعفر موسوی _علی وحدتی_حسن میناوی_اکبر صالحی_سعید حمیداویان پور_ 

** تلاشگران بسیجی نمونه:

خلیل عچرش_شهریار بهلول

** فعالین عرصه قرآنی:

عبدویس مراقی_فواد مشعلی_ جلیل مراقی_ حسین مکوندی

 

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ ۱۷:۰۵
روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز www.raminpower.ir |
تعداد بازدید : ۲۷۶