اخبار

بازدید بیش از 1300 نفر از نیروگاه رامین اهواز

بازدید بیش از 1300 نفر از نیروگاه رامین اهواز

 

به گزارش روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز ، داوود سلیمانی مدیر روابط عمومی نیروگاه رامین از بازدید حدود ۴۰ گروه و تعداد بیش از 1300 نفر از دانشجویان، دانش آموزان و کارکنان و مدیران استان خوزستان از نیروگاه رامین طی نیمه دوم سال 1401 خبر داد. 

سلیمانی گفت : نیروگاههای حرارتی بیش از 95 درصد برق مورد نیاز مردم را تامین می کنند و  نیروگاه رامین نیز بعنوان بزرگترین نیروگاه بخاری کشور نقش مهمی را در تامین برق مورد نیاز مردم و صنایع خوزستان و پشتیبانی از شبکه سراسری برق کشور ایفا می کند. 

وی افزود : نیروگاههای حرارتی بر خلاف سایر نیروگاههای کشور بصورت مستمر و شبانه روزی در مدار تولید هستند و به همین دلیل تولید پایدار این انرژی حیاتی دارای چالشها و سختی های زیادی است که با تلاش مدیران و کارکنان این نیروگاهها شاهد رفع این چالشها و خدمت رسانی به مردم و صنایع کشورمان هستیم. 

مدیر روابط عمومی نیروگاه رامین در ادامه گفت: آشنایی و آگاهی مردم از فرآیند تولید برق و اطلاع از چالشها و سختی های تولید این انرژی از رسالت ها و رویکردهای مجموعه روابط عمومی نیروگاه رامین است و به همین منظور سعی نموده ایم زمینه بازدید از این نیروگاه را برای مراکز علمی و سازمانها فراهم آوریم. 

سلیمانی همه گیری ویروس کرونا طی سالهای اخیر را از دلایل کاهش سطح بازدیدکنندگان از نیروگاه ذکر نمود و افزود: با اعلام رفع خطرات ویروس کرونا و عادی سازی حضور مردم در مراکز عمومی و صدور مجوزات از سوی مراجع ذیصلاح در نیمه دوم سال گذشته میزبان بیش از 40 گروه و بیش از  1300 نفر در نیروگاه رامین بودیم.

داوود سلیمانی تولید محتوای رسانه ای همچون کلیپ ، پوستر ، اینفوگرافیک و گزارشات رسانه ای را نیز از اقدامات روابط عمومی نیروگاه رامین جهت آشنایی بیشتر مردم از دستاوردها،اقدامات ، چالشها و سختی های تولید برق برشمرد و اظهار امیدواری نمود این اقدامات باعث آشنایی بیشتر مردم از فرایند تولید و صرفه جویی بهینه این انرژی حیاتی در کشور شود.

لازم به ذکر است نیروگاه رامین اهواز با ۶ واحد تولیدی بزرگ‌ترین نیروگاه بخاری کشور می‌باشد و نقش مهمی در تأمین برق مورد نیاز مردم و صنایع استان خوزستان و پشتیبانی از شبکه سراسری برق کشور ایفا می‌کند.

۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ ۱۴:۵۰
روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز www.raminpower.ir |
تعداد بازدید : ۲۳۵