اخبار

در سال ۱۴۰۱ محقق شد؛

ساخت و بازسازی بیش‌ از ۷۰۰۰ قطعه تخصصی در نیروگاه رامین اهواز

ساخت و بازسازی بیش‌ از ۷۰۰۰  قطعه تخصصی در نیروگاه رامین اهواز
مدیر عامل نیروگاه رامین : با توجه به تشدید تحریمها و چالشهای اقتصادی در عرصه تامین قطعات مورد نیاز سعی کردیم با تکیه بر تخصص و تجربه ارزشمند همکاران خود ساخت و بازسازی تجهیزات و قطعات نیروگاه را از اولویت های خود قرار داده و بتوانیم همچنان در تولید پایدار این انرژی حیاتی نقش آفرینی کنیم.
به گزارش روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز محسن حافظی مدیرعامل نیروگاه رامین با اعلام این خبر گفت : نیروگاه رامین اهواز طی ۴۳ سال تولید مستمر انرژی برق نقش مهمی در خدمت رسانی به مردم و همچنین ایجاد و توسعه صنایع و زیرساخت‌های استان خوزستان داشته است .
وی گفت: تداوم و استمرار در مدار بودن واحد‌های این نیروگاه طی این سالها باعث استهلاک تجهیزات و قطعات شده که با توجه به تشدید تحریمها و چالشهای اقتصادی در عرصه تامین قطعات مورد نیاز سعی کردیم با تکیه بر تخصص و تجربه ارزشمند همکاران خود ساخت و بازسازی تجهیزات و قطعات نیروگاه را از اولویت های خود قرار داده و بتوانیم همچنان در تولید پایدار این انرژی حیاتی نقش آفرینی کنیم.
وی گفت : بر همین اساس در سال ۱۴۰۱ موفق به ساخت و بازسازی بیش ۷ هزار قطعه صنعتی شدیم که از این آمار تعداد ۳ هزار و ۷۴۰ قطعه را ساخته و تعداد ۳ هزار و ۲۶۰ را نیز مورد بازسازی و بهره برداری مجدد قرار دادیم.
مدیرعامل نیروگاه رامین در ادامه گفت: این اقدامات علاوه‌ بر جلوگیری از خروج ارز از کشور جهت تهیه قطعات ، زمان تعمیرات واحدهای تولیدی این نیروگاه را کاهش و پایداری بیشتر تولید برق را در پی داشته است.
لازم بذکر است نیروگاه رامین اهواز با ۶ واحد تولیدی بزرگترین نیروگاه بخاری کشور است و نقش مهمی در تامین برق مورد نیاز مردم و پشتیبانی از شبکه سراسری برق کشور ایفا می کند.
۷ فروردین ۱۴۰۲ ۱۴:۳۳
روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز www.raminpower.ir |
تعداد بازدید : ۲۴۲