اخبار

پیام تبریک مهندس حافظی، مدیر عامل نیروگاه رامین اهواز بمناسبت حلول سال نو

پیام تبریک مهندس حافظی، مدیر عامل نیروگاه رامین اهواز بمناسبت حلول سال نو
 
                        « یا مقلب القلوب و الابصار؛ یا مدبر اللیل و النهار؛ یا محول الحول و الاحوال؛ حول حالنا الی احسن الحال »


🍀 آب زنید راه را        هان که نگار می‌رسد
مژده دهید باغ را           بوی بهار می‌رسد...🍃

🔹همکاران و خانواده محترم نیروگاه رامین؛

با سلام و احترام
«خداوند منان را سپاسگزاریم که در سایه الطاف بیکرانش فرصت تجربه سال جدید دیگری را بر ما ارزانی داشت تا با الهام از آنچه گذشت، گام در مسیر آینده بگذاریم.
فرا رسیدن سال نو اگر چه پایانی است بر یک سال تلاش صادقانه، اما سرآغازی است بر یکسال کوشش و خدمتی دیگر. سالی که باید همراه با امید به فردایی بهتر بر تلاش خویش بیافزاییم، سختی ها را از پیش رو برداشته و با توکل بر ایزد منان در شکوفایی و بالندگی نیروگاه رامین سهیم باشیم.
خدا را شاکریم که در سایه نعمات و الطاف بیکرانش، خانواده بزرگ نیروگاه رامین توانست با سعی و تلاش بی‌وقفه برای تولید پایدار انرژی حیاتی برق و خدمت رسانی به مردم کشور عزیزمان گام بردارد.
 حال که بهار تا دروازه هاى شهر رسیده و رستاخیز دوباره درگیتى دمیده، در دعایی خاضعانه به درگاه مدبر هستی ، احسن الحال را برای  شما آرزو میکنم. 
اینجانب فرا رسیدن "عید نوروز " و آغاز سال ۱۴۰۲ را که مصادف با ماه مبارک رمضان و نوید بخش سالی سرشار از  الطاف و برکات الهی است را خدمت خانواده بزرگ نیروگاه رامین تبریک و تهنیت گفته و در پرتو رحمت بیکران خداوندی، سلامتی و بهروزی، طراوت و شادکامی، عزت و کامیابی را برایتان آرزومندم... آمین

محسن حافظی
مدیرعامل نیروگاه رامین اهواز
نوروز ۱۴۰۲
 
۱ فروردین ۱۴۰۲ ۰۷:۰۷
روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز www.raminpower.ir |
تعداد بازدید : ۳۲۲