اخبار

تولید بیش از هفت میلیون مگاوات ساعت تولید برق در نیروگاه رامین اهواز

تولید بیش از هفت میلیون مگاوات ساعت تولید برق در نیروگاه رامین اهواز
به گزارش روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز : محسن حافظی بیرگانی سرپرست این نیروگاه با اعلام این خبر اظهار داشت: با تلاش و همت متخصصین سختکوش نیروگاه رامین در یازده ماهه نخست سال جاری توانستیم 7 میلیون و 334 هزار و 206 مگاوات ساعت انرژی برق در نیروگاه رامین تولید نماییم. 
حافظی گفت: فرسودگی تجهیزات ، محدودیت ها و گرمای سوزان و بی سابقه امسال در خوزستان مانع تولید برق در این نیروگاه نشد و چرخ تولید این انرژی در  نیروگاه با فعالیت جهادگونه تلاشگران این مجموعه متوقف نشد.
سرپرست نیروگاه رامین کاهش نیاز مردم به انرژی الکتریکی در فصل زمستان را فرصتی مناسب برای اجرای پروژه های تعمیراتی و بازسازی واحدهای آن بمنظور آمادگی برای تابستان سال آینده برشمرد و افزود: در حال حاضر واحد شماره 5 این نیروگاه در حال مراحل پایانی تعمیرات اساسی خود می باشد و بزودی شاهد اتصال واحد مذکور به شبکه سراسری برق کشور خواهیم بود. 
وی اظهار امیدواری کرد با انجام تعمیرات اساسی و میان دوره ای و رفع چالشهای فنی واحدها بتوانیم با آمادگی کامل تابستانی توام با آرامش و بدون دغدغه را برای مردم، صنایع و سایر مصرف کنندگان فراهم کنیم.
لازم به ذکر است که نیروگاه رامین اهواز با 6 واحد تولیدی بزرگترین نیروگاه بخاری کشور است و نقش مهمی در تامین برق مورد نیاز استان خوزستان و پایداری شبکه برق کشور ایفا می کند.
۳ اسفند ۱۴۰۱ ۱۶:۰۵
روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز www.raminpower.ir |
تعداد بازدید : ۱۶۰