اخبار

تعمیرات واحد 315 مگاواتی نیروگاه رامین اهواز گامی در جهت تقویت تولید انرژی برق

تعمیرات واحد 315 مگاواتی نیروگاه رامین اهواز گامی در جهت تقویت تولید انرژی برق
این نیروگاه به منظور رفع چالش ها ، محدودیت تولید و تقویت تولید انرژی برق، عملیات تعمیرات نیمه اساسی واحد 315 مگاواتی شماره 5 خود را اجرایی نموده است.

 

به گزارش روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز ، مهندس محسن حافظی سرپرست نیروگاه رامین با اشاره به فرسودگی و قدمت بالای واحدهای تولیدی نیروگاه رامین گفت: بهسازی و رفع چالش های فنی واحدهای نیروگاه از برنامه ها و رویکردهای اصلی ماست و با تکیه بر دانش و تخصص همکاران خود تعمیرات نیمه اساسی واحد 315 مگاواتی شماره 5 را اجرایی نمودیم.

حافظی تعمیرات نیمه اساسی این واحد را شامل بخش های توربین ، بویلر و تجهیزات جانبی اعلام کرد و اظهار امیدواری نمود در سریع ترین زمان ممکن بتوانیم شاهد اتمام این پروژه و راه اندازی مجدد آن باشیم تا با آمادگی مطلوبی به استقبال تابستان و پیک برق 1402 برویم.

سرپرست نیروگاه رامین همچنین افزود : بدلیل شکستگی پره 27 روتورIP بخش توربو ژنراتور تبدیل به تعمیرات اساسی و بخش تجهیزات جانبی به تعمیرات نیمه اساسی تبدیل شده است.

لازم بذکر است نیروگاه رامین اهواز با ۶ واحد تولیدی بزرگترین نیروگاه بخاری کشور است و نقش مهمی در پشتیبانی از شبکه برق کشور ایفا می‌کند.

۲۱ آبان ۱۴۰۱ ۰۹:۰۰
روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز www.raminpower.ir |
تعداد بازدید : ۲۳۰