اخبار

اولین جلسه مهندس حافظی سرپرست جدید نیروگاه رامین با معاونین و مدیران ارشد برگزار شد

اولین جلسه مهندس حافظی سرپرست جدید نیروگاه رامین با معاونین و مدیران ارشد برگزار شد

 

به گزارش روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز ، اولین جلسه سرپرست جدید نیروگاه رامین با هدف ایجاد هماهنگی بیشتر مدیران و کارکنان در جهت رفع چالشها برگزار شد. 

سرپرست جدید نیروگاه رامین اهواز گفت: با برنامه ریزی و رویکردهای تدوین شده و با تکیه بر دانش و تجربه کارکنان و تامین نقدینگی لازم می توانیم ضمن رفع چالشها و مشکلات می توانیم شاهد تقویت سطح تولید برق و بهبود جایگاه نیروگاه رامین در صنعت برق کشور باشیم.

حافظی تقویت تعاملات برون سازمانی بویژه رایزنی با مدیران صنعت برق جهت رفع مشکلات نیروگاه رامین را از رویکردهای اصلی خود عنوان نمود افزود: بر چالشهای نیروگاه واقف هستیم و با همه مشکلات فنی و مالی نیروگاه آشنایی کامل داریم و البته این را باید بدانیم که بصورت کوتاه مدت نمیتوان همه چالشها را مرتفع کرد و نیاز است با همت و حمایت همه مدیران و کارکنان گام به گام در جهت رفع چالش ها حرکت کنیم .

وی در ادامه گفت: فرسودگی و عمر بالای تجهیزات نیروگاه و عدم اجرای پروژه های بهینه سازی طی سالهای اخیر مهمترین دلیل  کاهش روند تولید این نیروگاه بوده و اگر همت و تلاش جهادگونه همکاران سختکوش ما از ابتدای سال جاری تاکنون در نیروگاه نبود همین میزان تولید را نیز قادر به تولید آن نبودیم و امیدواریم با روحیه جهادی که در همکارانمان وجود دارد و رفع چالشهای پیش رو شاهد افزایش مطلوب تولید برق باشیم تا بتوانیم درآمدی پایدار داشته باشیم چرا که بین این دو مقوله رابطه ای مستقیم وجود دارد.

محسن حافظی یادآور شد: من عضوی از خانواده نیروگاه رامین هستم و به همه چالشها از جمله مشکلات نقدینگی ، چالشهای فنی ، نیروی انسانی ، مشکلات حقوقی و رفاهی واقف هستم و این مشکلات را لمس کرده ام و همه تلاش خود را جهت رفع آنها بکار خواهم گرفت. 

سرپرست نیروگاه رامین مسئولیتها را موقتی و زودگذر برشمرد و گفت: مسئولیت ها ماندگار نیستند اما این عملکردهای مثبت هستند که ماندگارند و سبب بهبود سیستم می شوند و همه موظف هستیم حداکثر تلاش خود را برای بهبود عملکرد سیستم بکار گیریم.

در ادامه این جلسه مدیران نیروگاه نیز به بیان دغدغه ها و مشکلات بخشهای مختلف و ارائه راهکارهای رفع آنها پرداختند.

۱۹ آبان ۱۴۰۱ ۰۹:۴۸
روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز www.raminpower.ir |
تعداد بازدید : ۲۸۱