اخبار

پژمان حیدری کاهکش؛معاونت مالی پشتیبانی نیروگاه رامین اهواز

شفافیت و آگاه سازی پرسنل از اقدامات و چالشها مهمترین رویکرد ما در حوزه مالی و پشتیبانی است

شفافیت و آگاه سازی پرسنل از اقدامات و چالشها مهمترین رویکرد ما در حوزه مالی و پشتیبانی است

 

به گزارش روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز : در جلسه ای که معاونت مالی و پشتیبانی با پرسنل این نیروگاه برگزار نمود چالشها ، دغدغه‌ها و آخرین اقدامات صورت گرفته در حوزه مالی و پشتیبانی تشریح شد.

پژمان حیدری کاهکش معاونت مالی و پشتیبانی نیروگاه ضمن تبریک اعیاد قربان و غدیر، تلاش و همت والای کارکنان نیروگاه را مورد تقدیر قرار داد و نیروی انسانی متخصص و متعهد را بزرگترین سرمایه این مجموعه خدمت رسانی به عنوان نمود.

وی با اشاره به دستاوردهای این نیروگاه در بخش های مختلف،مشکلات اقتصادی و عدم نقدینگی لازم را مهم‌ترین چالش این نیروگاه دانست و پایداری واحدهای تولید نیروگاه در این شرایط سخت را حاصل تلاش و ایثار همه مدیران و کارکنان نیروگاه برشمرد.

معاون مالی و پشتیبانی به دغدغه کارکنان بویژه در حوزه مالی پرداخت و با اشاره به پیگیری های مستمر و مکاتبات متعدد با شرکت مادر تخصصی تولید برق حرارتی، رفع این چالش ها را از اولویت های مدیرعامل و سایر مدیران نیروگاه عنوان نمود. 

حیدری به صرفه جویی ها ، تکیه بر پتانسیل داخلی و رفع معضلات مختلف از جمله قراردادهای باز و مسائل حقوقی و مالی نیروگاه پرداخت و گفت : بخش عمده بودجه نیروگاه صرف پرداخت حقوق و سایر مطالبات پرسنل نیروگاه می شود و با توجه به عدم بودجه کافی جهت رفع مشکلات فنی، مواد اولیه، تجهیزات و قطعات یدکی این موضوع ما را دچار چالش جدی کرده است.

معاون مالی و پشتیبانی نیروگاه رامین شفافیت و آگاه سازی همکاران از چالش‌های مالی را نیز از رویکردهای خود دانست و اظهار امیدواری نمود کارکنان نیروگاه نیز همراه و همدل با مجموعه مدیران نیروگاه و با آگاهی از شرایط بد اقتصادی کشور ، همچنان در جهت تامین پایدار این انرژی حیاتی تلاش کنند.

 
۲۳ تیر ۱۴۰۱ ۱۴:۱۸
روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز www.raminpower.ir |
تعداد بازدید : ۲۴۴