اخبار

پیام تقدیر مهندس محمدی مدیرعامل نیروگاه رامین اهواز از همکاران

پیام تقدیر مهندس محمدی مدیرعامل نیروگاه رامین اهواز از همکاران

 

همکاران و خانواده محترم نیروگاه رامین:


سلام علیکم

بی تردید صنعت برق کشور عزیزمان که رسالتی مهم در تامین آسایش مردم شریف ایران اسلامی دارد به کارکنان تلاشگر و خانواده صبورشان می بالد که با فعالیت ایثارگونه و خالصانه در جهت تحقق این رسالت سترگ و خدمت رسانی به مردم کوشا و ساعی هستند.

این انرژی حیاتی در استان خوزستان نیز که شرایط خاص اقلیمی و گرمای طاقت فرسای تابستان را بر گستره خویش بهمراه دارد از اهمیت دوچندانی برخوردار است و خرسندیم با تلاش و همت ارزنده شما همواره در مسیر تولید پایدار و مستمر این انرژی سربلند هستیم.

تعمیرات اساسی واحد شماره ۳ و تعمیرات میان دوره ای سایر واحدها گوشه ای از مجاهدت شما عزیزان بود که دوشادوش یکدیگر توانستیم این پروژه ها را با موفقیت به اتمام رسانیم.

خرسندیم که پیش از آغاز فصل تابستان و پیک مصرف برق با اتصال هر ۶ واحد نیروگاه رامین  به شبکه سراسری برق کشور که با توکل به خدا و برنامه ریزی دقیق و تلاش همکاران حاصل شد ضمن نمایش تخصص،تعهد و تجربه ارزشمند خود در اجرای تعمیرات اساسی و رفع محدودیت های تولید برق به استقبال تابستان ۱۴۰۱ و تامین آسایش مردم خواهیم رفت.

 این توفیق ارزشمند را خدمت همه شما و خانواده محترمتان تبریک عرض نموده و تقدیر از شما بزرگواران را وظیفه ای اخلاقی و انسانی دانسته و امیدوارم با رفع چالشهای پیش رو بویژه تامین نقدینگی های لازم بتوانیم در جهت رفاه و آسایش شما عزیزان نیز موفق بوده تا با انگیزه ای مضاعف بتوانیم در تحقق رسالت خود همواره پیروز باشیم.


خلیل محمدی/مدیرعامل نیروگاه رامین اهواز

۸ خرداد ۱۴۰۱

۸ خرداد ۱۴۰۱ ۱۲:۱۸
روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز www.raminpower.ir |
تعداد بازدید : ۶۲۰