اخبار

رمضان 1401 پر رونق تر از سال گذشته

رمضان 1401 پر رونق تر از سال گذشته
دبیر شورای فرهنگی و دینی نیروگاه رامین گفت: در رمضان امسال با توجه به کاهش شیوع ویروس کرونا توانستیم برنامه های پربارتری جهت بهره مندی کارکنان نیروگاه رامین از این ماه معنوی اجرا نماییم.
به گزارش روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز ، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد حسینی دبیر شورای فرهنگی و دینی نیروگاه رامین گفت: در رمضان امسال با توجه به کاهش شیوع ویروس کرونا توانستیم برنامه های پربارتری جهت بهره مندی کارکنان نیروگاه رامین از این ماه معنوی اجرا نماییم.
سیداحمدحسینی از جمله برنامه های اجرا شده در این ماه را شامل آماده سازی و غبارروبی و عطرافشانی نمازخانه نیروگاه در ابتدای این ماه ، برپایی محفل های انس با قرآن با حضور قاریان ممتاز استانی در نمازخانه ، برگزاری مسابقه فرهنگی(قرآنی) ، برپایی قرائت روزانه یک جزء قرآن کریم توسط همکاران قاری در نمازخانه ، برگزاری مراسم مداحی ویژه شهادت حضرت امام علی(ع) ، برگزاری مسابقه عکاسی رمضان ویژه همکاران و خانواده آنها و نیز برگزاری روزانه سخنرانی در بین الصلاتین بویژه در ایام ولادت امام حسن مجتبی (ع) ذکر نمود.
وی همچنین استفاده از ظرفیت فضای مجازی جهت ارسال پیامهای  فرهنگی در ماه مبارک رمضان را نیز از دیگر اقدامات انجام شده در این ماه مبارک برشمرد.
دبیر شورای فرهنگی و دینی، اقدامات انجام شده را حاصل پشتیبانی مادی و معنوی مدیریت محترم عامل و همکاری سایر بخشهای نیروگاه عنوان نمود.
گفتنی است پس از پایان این ماه ، به 14 نفر برندگان مسابقه فرهنگی(قرآنی) و نیز 7 نفر برگزیدگان مسابقه عکاسی جوایزی اهداء گردید.
۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ ۱۱:۴۸
روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز www.raminpower.ir |
تعداد بازدید : ۴۹۲