اخبار

همزمان با اجرای تعمیرات اساسی و میان‌دوره ای واحد‌های تولید برق؛

تولید بیش از ۶۰۰ هزار مگاوات ساعت انرژی برق نیروگاه رامین اهواز

تولید بیش از ۶۰۰ هزار مگاوات ساعت انرژی برق نیروگاه رامین اهواز
به گزارش روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز: این نیروگاه که آخرین روزهای تعمیرات اساسی و میان‌دوره ای واحد‌های خود را سپری می کند توانست در فروردین ماه سال جاری621 هزار و 349 مگاوات ساعت انرژی برق تولید و به شبکه سراسری برق کشور منتقل کند.

مهندس خلیل محمدی با اعلام این خبر گفت: نیمه دوم هر سال بدلیل کاهش مصرف انرژی برق فرصت مناسبی جهت تعمیرات و رفع محدودیت های تولید برق است و ما نیز طبق برنامه ریزی های فنی و بطور متناوب اقدام به خروج واحد‌های تولیدی از مدار و اجرای  برنامه های تعمیراتی متعددی نمودیم تا با آمادگی بهتری بتوانیم برق مورد نیاز مردم را بویژه در تابستان پیش رو تامین کنیم.

محمدی تعمیرات اساسی واحد ۳۰۵ مگاواتی شماره ۳ و تعمیرات میان دوره ای سایر واحد‌های نیروگاه را مهمترین اقدام تعمیراتی این مجموعه طی ماه‌های گذشته تاکنون دانست و اظهار امیدواری نمود پیش از پیک مصرف برق با هر ۶ واحد تولیدی به استقبال تابستان برویم.

وی میزان تولید برق این نیروگاه در فروردین ماه سال جاری را  621 هزار و 349 مگاوات ساعت عنوان نمود.
محمدی متوسط تولید لحظه ای نیروگاه در فروردین ماه سال جاری را 212 مگاوات و ساعت کارکرد واحدهای تولیدی را 2926 ساعت عنوان کرد .
لازم به ذکر است نیروگاه رامین اهواز با 6 واحد تولیدی بزرگترین نیروگاه بخاری کشور است و نقش مهمی در تامین برق مورد نیاز استان خوزستان و شبکه سراسری برق کشور را ایفا می کند .
۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ ۰۷:۴۵
روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز www.raminpower.ir |
تعداد بازدید : ۵۰۳