اخبار

پیام تبریک مهندس خلیل محمدی مدیرعامل نیروگاه رامین اهواز بمناسبت عید نوروز و آغاز سال 1401

پیام تبریک مهندس خلیل محمدی مدیرعامل نیروگاه رامین اهواز بمناسبت عید نوروز و آغاز سال 1401
به گزارش روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز : مهندس خلیل محمدی مدیرعامل نیروگاه رامین طی پیامی آغاز سال 1401 و ایام نوروز را به کارکنان و خانواده این مجموعه تبریک گفتند.

 

متن پیام:

 

بسمه تعالی

یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ
 
 
همکاران و خانواده بزرگ نیروگاه رامین:
 
با سلام و احترام
     نوروز باستانی ترنمی از عشق و زیبایی، تجلی‌گر حال و احوالی نو و بیدار کننده دل های خداجوست.خداوند متعال را شاکریم که دیگر بار توفیق حلاوت حلول سالی دیگر را بر ما ارزانی داشت تا با تدبر و تعقل بر آنچه که گذراندیم، در سایه کرامتش دل به تلاشی افزون برای عزت، سربلندی و کامیابی ببندیم.  فرا رسیدن سال نو اگرچه پایانی است بر یک سال تلاش صادقانه شما عزیزان، اما سرآغازی است بر یک سال کوشش و خدمتی دیگر..... سالی که باید همراه با امید به فردایی بهتر بر تلاش خویش بیافزاییم.
خداوند منان را شاکریم که نیروگاه رامین اهواز در سایه تلاش شما عزیزان و با غلبه مدبرانه بر چالشهای گوناگون و تحقق رسالت خود ، ضربان انرژی برق را در استان خوزستان جاری کرد تا شاهد آسایش و آرامش مردم خونگرم این خطه زرخیز باشیم. بی‌شک برای شما همکاران  محترم نیروگاه رامین که تلاش و تعهد را در پرگار فعالیت‌های خود قرار داده‌اید و با حرکت در مسیر دلنشین خدمت به مردم، پیام‌آور شکوفایی وآسایش مردم شریف کشورمان هستید، همه ایام همچون عید زیبا و همه فصل‌ها به‌سان بهار لبریز از شادابی است. 
اینجانب ضمن تبریک فرارسیدن سال 1401 به همه شما همکاران عزیز و سپاس از همراهی خانواده‌های گرامی‌تان در تحقق ماموریت‌ها و اهداف نیروگاه، امیدوارم سال نو نیز با تکیه بر تخصص و تجربه ارزشمندتان در مسیر تحقق اهداف و رسالت این مجموعه خدمت رسان گام برداریم. از خداوند متعال سال لبریز از سلامتی، آرامش، بهروزی و شادکامی برای شما و خانواده محترمتان مسئلت می‌نمایم.

خلیل محمدی
مدیرعامل نیروگاه رامین اهواز
نوروز ۱۴۰۱
۱ فروردین ۱۴۰۱ ۱۶:۰۴
روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز www.raminpower.ir |
تعداد بازدید : ۳۱۵