اخبار

معاون راهبری تولید برق حرارتی در بازدید از نیروگاه افق ماهشهر

تسریع در اجرای واحد های بخار نیروگاه افق ماهشهر از رویکردهای شرکت برق حرارتی است

تسریع در اجرای واحد های بخار نیروگاه افق ماهشهر از رویکردهای شرکت برق حرارتی است
به گزارش روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز : در این بازدید که با حضور ناصر اسکندری معاون راهبری تولید حمیدرضا عظیمی و مدیران صنعت برق حرارتی استان خوزستان همراه بوده و روند رفع چالش‌های فنی و عمرانی و سطح آمادگی تولید این نیروگاه مورد بررسی قرار گرفت.

 

 

 

 

 

 

 

 
 در ابتدای این بازدید که با ارائه گزارش از سوی منصور نعیمی مدیرعامل شرکت تولید برق رامین و فضل الله خادمی مدیر نیروگاه گازی افق ماهشهر همراه بود تسریع در احداث و راه اندازی واحد های بخار، بهسازی زیرساخت ها و سازه های صنعتی و عمرانی، رفع موانع اداری و مجوزات قانونی جهت حضور هدفمند در بازار انرژی و رفع چالشهای فنی مورد بررسی قرار گرفت.
 ناصر اسکندری معاون راهبری تولید نیز با اشاره به اهمیت این نیروگاه در تامین برق مورد نیاز مردم و صنایع  مستقر در جنوب شرق خوزستان بر رفع چالش‌ها و هماهنگی بیشتر بخش های مختلف شرکت تخصصی برق حرارتی و شرکتهای پیمانکار طرف قرارداد تاکید نمود . وی ضمن تقدیر از عملکرد این نیروگاه در تولید انرژی برق مورد نیاز مردم،  احداث و راه اندازی واحد های بخار این نیروگاه را از برنامه‌های شرکت مادرتخصصی تولید برق حرارتی دانست و اظهار داشت با احداث این واحدها شاهد تقویت شبکه برق خوزستان و ارتقاء سطح خدمت رسانی این نیروگاه به مردم و صنایع مستقر در این شهرستان خواهیم بود.
بررسی زیرساختها و حضور در  واحدهای تولیدی و اتاق فرمان از دیگر محورهای این بازدید بود.
لازم بذکر است نیروگاه سیکل ترکیبی افق ماهشهر با ۴ واحد ۱۶۲ مگاواتی در کیلومتر ۱۵ جاده ماهشهر- چمران احداث شده و عملیات نگهداری، تعمیرات و بهره برداری از این نیروگاه گازی با تلاش متخصصان مجرب نیروگاه رامین اهواز انجام می‌پذیرد.
۶ بهمن ۱۴۰۰ ۱۳:۴۲
روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز www.raminpower.ir |
تعداد بازدید : ۴۴۹