اخبار

در مراسمی با حضور مسئول فرهنگی و دینی صنعت آب و برق خوزستان

از نفرات برتر مسابقات قرآنی فرزندان کارکنان نیروگاه رامین اهواز تجلیل شد

از نفرات برتر مسابقات قرآنی فرزندان کارکنان نیروگاه رامین اهواز تجلیل شد

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

به گزارش روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز: در مراسمی که با حضور حجت الاسلام مرادی مسئول فرهنگی و دینی صنعت آب وبرق خوزستان برگزار شد از نفرات برتر مسابقات قرآنی فرزندان کارکنان نیروگاه رامین تجلیل بعمل آمد.

مسئول فرهنگی و دینی صنعت آب وبرق خوزستان ضمن تقدیر از اقدامات و حمایت های مدیرعامل و سایر مجموعه نیروگاه رامین در پیشبرد اهداف و برنامه های فرهنگی صنعت آب و برق خوزستان،  تولید پایدار برق در تابستان سال جاری و نمایش ایثار و همت والای کارکنان نیروگاه در گذر از سختی ها و چالش های تولید این انرژی حیاتی را نشان از روحیه تعهد و مسئولیت پذیری  و گام نهادن در جهت خدمت رسانی به مردم و حفظ اعتبار و آبروی نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست.

وی نیروگاه رامین را نیروگاهی مقاوم در برابر تحریم ها و مشکلات عدیده اقتصادی عنوان نمود و با اشاره به لزوم حمایت همه مسئولین صنعت آب برق در رفع این مشکلات و کاهش دغدغه کارکنان و مدیران، بر تقویت روحیه جهادی در جهت خدمت رسانی به مردم و حفظ جایگاه فرهنگی و اجتماعی صنعت آب وبرق خوزستان تاکید نمود.  

حجت السلام مرادی همچنین نیروگاه رامین را یکی از شرکتهای شاخص و فعال در عرصه برنامه های فرهنگی و دینی در سطح استان خوزستان دانست که کسب عناوین متعدد و برتر در مسابقات قرآنی را از نمونه های بارز این رویکرد عنوان نمود.

در پایان این مراسم از فرزندان کارکنان نیروگاه رامین اهواز که در مسابقات قرآنی وزارت نیرو موفق به کسب عناوین برتر شده بودند تجلیل بعمل آمد‌.

۲۱ آذر ۱۴۰۰ ۱۵:۴۴
روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز |
تعداد بازدید : ۶۱۶