اخبار

با خطرپذیری کارشناسان بهره برداری

مهار نشتی شدید در تجهیزات بویلر واحد سوم نیروگاه رامین

مهار نشتی شدید در تجهیزات بویلر واحد سوم نیروگاه رامین
با خطرپذیری بهره برداران نیروگاه رامین ، نشتی شدید در بخش تجهیزات جانبی بویلر واحد سوم این نیروگاه برطرف شده و مانع از صدمات به تجهیزات حیاتی بویلر این واحد گردید.

 

 

 

 

 

 

 

 

به گزارش روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز:  با خطرپذیری بهره برداران نیروگاه رامین ، نشتی شدید در بخش تجهیزات جانبی بویلر واحد سوم این نیروگاه برطرف شده و مانع از صدمات به تجهیزات حیاتی بویلر این واحد گردید.

قدرت الله نریمیسا معاونت تولید نیروگاه رامین اظهار داشت: والو هواگیر پمپ ریسرکوله بویلر واحد سوم نیروگاه رامین که دارای فشاری معادل 260 اتمسفر می باشد دچار نشتی شدید شده بود که با پاشش آب با فشار مذکور و دمای بالا و ادامه دار شدن این روند ، ممکن بود صدمات جبران ناپذیری بر روی سایر تجهیزات اطراف آن و در نهایت خروج واحد مذکور از مدار شود که با سرعت عمل و خطرپذیری و ایثار کارکنان بهره برداری این نیروگاه نشتی ذکر شده برطرف شد و واحد سوم نیروگاه به تولید خود ادامه داد.

وی افزود:  با توجه به نشتی پیش آمده مجبور به تزریق آب بیشتر برای بویلر بودیم که با تلاش کارشناسان بهره برداری در مهار نشتی موجب کاهش هدر رفت آب تغذیه بویلر به میزان 12 تن شدیم.

     گفتنی است خطرپذیری و مهار این نشتی توسط سید صادق موسوی،عبدالرضا قاسم نسب و محسن ضیایی فر از کارشناسان فاز دوم این نیروگاه انجام گرفته است.

۱۷ آبان ۱۴۰۰ ۰۹:۰۰
روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز |
تعداد بازدید : ۴۲۳